Gå til innhold

Fra en litt skuffet spiller.


Anbefalte innlegg

Jeg skal være enig med deg i en ting, det har blitt en del unødvendige poster i denne tråden. Mye av grunnen til dette, er at du Bear^ gang på gang lager poster som ved første øyekast kan gi intrykk av at du er erfaren og vet hvor landet ligger, men ettersom du poster igjen og igjen vises det at din erfaring er ganske fraværende.

 

når jeg leser postene dine så tenker jeg på en guttunge på 9-10 år, som skal lage sin første stil i hjemmelekse. Når skolen er ferdig så setter han seg i skolebussen som kjører han hjem. helt tilfeldig så sitter det noen store tøffe karer fra ungdomsskolen på bussen, de snakker om sånne kule ting som tøffe karer vanligvis prater om, lillegutt prøver så godt han kan å høre etter, men han får ikke med seg alt. når lillegutt kommer hjem så finner han fram et leksikon og bestemors kryssord-ordbok, der snapper han opp mange fancy ord og uttrykk som han kan bruke i stilen sin. og når alt dette er gjort, så setter han seg ned og skriver ned masse rare ord og utrykk, som om et par dager kommer til å gi lærern et enormt hodebry, siden ja hva var det egentlig lillegutt skrev om?

 

 

så helt til slutt, jeg er 100% sikker på en ting bear^. det er at om du hadde dysset ned dine veldig bastante meninger, som ofte i hvertfall tildels viser å ikke stemme. og heller satser på å skaffe deg mer erfaring, slik at du stiller på en mer lik linje med de du debaterer mot, så vil nok flamingen mot deg bli kraftig redusert.

 

hva topic angår, jeg må si at jeg er av de som virklig liker utfordrende encounters, men om alt er for lett nå? neh! er det noe som er for vansklig nå? neh. utifra hvor mye jeg har spillt wow de siste åra så passer det meg bra hvordan content er lagt opp nå.

 

Hadde tenkt å la denne tråden forhåpentligvis dø men du skal få ditt svar.

 

Jeg har ikke vært bastant, alt jeg har sagt har ikke vært bastantiet men heller min mening og ikke noe annet enn det. Jeg har ikke gitt utrykk av å kan mer enn det jeg vet jeg kan, hva folk tolker kan jeg ikke stå til ansvar for det får bli deres oppfatning og mening.

 

Men jeg har ikke sagt noe annet enn min mening og den har det ikke vært noe bastantiet i. Det som har vært bastantieten er den andre siden som har sagt "raid er for lett, dermed basta" uten noe rom ellere ønske for diskusjon. Det er og sagt "Wrath of the lich king er for lett, dermed basta" og ikke åpnet for diskusjon. Det er det som har utløst dette og det er andres bastantitet som er skyld i utglidelsen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hovedgrunnen til at mange blir mer eller mindre provosert av dine poster er at du diskuterer så hefting om ting du ikke har peiling på. Gjør et par raids, deretter kom tillbake å si ting er ditt eller datt. Dette blir veldig, har aldri gjort noe av dette, men har en veldig sterk mening om hvordan det er og hvordan det burde være.

Lenke til kommentar
når jeg leser postene dine så tenker jeg på en guttunge på 9-10 år, som skal lage sin første stil i hjemmelekse. Når skolen er ferdig så setter han seg i skolebussen som kjører han hjem. helt tilfeldig så sitter det noen store tøffe karer fra ungdomsskolen på bussen, de snakker om sånne kule ting som tøffe karer vanligvis prater om, lillegutt prøver så godt han kan å høre etter, men han får ikke med seg alt. når lillegutt kommer hjem så finner han fram et leksikon og bestemors kryssord-ordbok, der snapper han opp mange fancy ord og uttrykk som han kan bruke i stilen sin. og når alt dette er gjort, så setter han seg ned og skriver ned masse rare ord og utrykk, som om et par dager kommer til å gi lærern et enormt hodebry, siden ja hva var det egentlig lillegutt skrev om?

 

 

så helt til slutt, jeg er 100% sikker på en ting bear^. det er at om du hadde dysset ned dine veldig bastante meninger, som ofte i hvertfall tildels viser å ikke stemme. og heller satser på å skaffe deg mer erfaring, slik at du stiller på en mer lik linje med de du debaterer mot, så vil nok flamingen mot deg bli kraftig redusert.

 

Måtte bare understreke at dette var en fantastisk oppsumering av hvordan hele denne tråden er.

 

Er vel knakende klart at Bear ikke har peiling på det han debatere og slenger grensesprengende maaaaaange og lange poster uten noen som helst god argumentasjon eller erfaringer med det faktiskte temaet.

 

Må si jeg blir provosert av slike personer, men at jeg skjelden orker å svare på postene av flere grunner, deriblandt at det egentlig er meget bortkastet tid ettersom meningen til en underlegen veldig aktiv forum poster betyr veldig lite for hva meningen til de fleste er.

 

Likevel er jeg imponert over egenskapen til noen personer å kaste rundt seg med tull helt til det rekker langt over hodet uten å faktisk tenke tanken å trekke seg ut, men heller drukne av egen vilje.

 

Personlig mener jeg Hardcore raidere må bli rewardet med hardere content (En vanskeigere versjon av 25 man for eksempel) som gir rewards i form av marginalt bedre gear (for å forhindre ubalanse), men med store visuelle rewards som titles, mounts, heftige gear models osv. Dette vil på ingen måte påvirke spillets balanse eller muligheten for at casuals får sett spillet. Det vil likevel bety at de som legger mye tid i spillet og samtidig er gode spillere vil bli betalt for den jobben de legger ned, samtidig som andre spillere kan se at de faktisk har kommet langt i spillet. Ser faktisk ingen negativ effekt av en slik funksjon i spillet.

 

Tror det ville funket meget bra.

Endret av Robinvi
Lenke til kommentar

endel av achivementsene i heroic raids hadde KUNNE vært en bra start om de faktisk hadde gitt noe utenom epeen, som det er nå er det bare zzz og et fåtall gidder ta de.

 

sagt det før og sier det igjen, vansklighetsgraden på pve i wotlk er direkte trist.

neste raidcontent er forventet tredje kvartal 09, altså et halvår med farme det som er nå.

regner vi med tiden fra release til det snakker vi bortimot 8måneder på release content, som slik det var tunet varte for selv de mest casual guilds toppen 3uker.

 

vil jo ha en negativ påvirkning på endel guilds også, vi skal farme samme tinga i 6måneder mens vi allerede nå mange av oss kan telle antall upgrades igjen på en hånd.

hvor mye frafall vil ikke vi få når vi sitter om 2måneder med 4måneder igjen av farming og halve raidet har null eller en jævlig sjelden drop igjen som 5andre vil ha også.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Diskusjonar som dette har ein tendens til å gå greit i begynnelsen, men så rote seg vekk. Trådstarter har tre innlegg i tråden, eg antar det finnes andre trådar i denne kategorien der dette kan diskuteres.

 

Eg lar difor denne karen ta over kontrollen:

 

polar_bear_pet.jpg

 

Dog uerfaren, men godt opplært var han enig med meg i at tråden blir: t_closed.gif

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...