Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)


SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Omg, så sykt skuff. Netshop klarte ikke å slå sammen ordrene mine så det blir nok til at jeg avbestiler mitt HD5770 kort hos de og heller bestiller hos noen andre. Men da har jeg et nytt dilemma, gå for HD5770 eller HD5750? Støy er førsteprioritet så kommer ytelse i andrerekken.

 

Litt vanskelig den der :p Etter testene jeg har lest, støyer begge ganske greit i forhold til HD58xx faktisk.. (nesten like mye) HD5750 har desverre ikke en full-cover kjøler og frakter heller ikke varmluft ut av kabinettet, så jeg vil tro at et HD5770 vil være best hvis det er i et kabinett med dårlig luftsirkulasjon.

Lenke til kommentar
5900 med 6 kjerner?

Da snakker vi strømbruk :!:

 

og skandale skalering :(

 

Jeg sitter å krangler med amentio hvem som skal betale for at de ikke leser mailene sine :> I tillegg kan det se ut som at en pinne på CPU sokkelen har blitt bøyd i transport, så godt mulig at jeg må ut med en liten sum for å få et HK som faktisk virker!

 

:!:

 

Jeg har lært for lenge siden at man skal la være å bruke den drittbutikken ;)

Lenke til kommentar

5900

 

post-42975-1256835196_thumb.jpg

 

http://www.xtremesystems.org/forums/showpo...p;postcount=101

 

Our source who wishes to be known as DJ (kind of ironic that Nvidia leaks come for a source named CJ!) tells us that ATI is pretty confident that they will win this round of GPU war with Nvidia’s Fermi architecture. He goes on to say, that ATI have something special up their sleeve, but are waiting for Nvidia to release their cards first. All I can say is that although the above information may be correct in due time, but at the moment it should only be taken as unconfirmed rumor so as to avoid flamewars in forums around the net over who wins this round between ATI and Nvidia.
:hmm:

 

edit nr 17..

 

The ASUS 5870's sold out in an hour and a half on newegg
:w00t: Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
Jeg sitter å krangler med amentio hvem som skal betale for at de ikke leser mailene sine :> I tillegg kan det se ut som at en pinne på CPU sokkelen har blitt bøyd i transport, så godt mulig at jeg må ut med en liten sum for å få et HK som faktisk virker!

 

:!:

 

Jeg har lært for lenge siden at man skal la være å bruke den drittbutikken ;)

 

Yepp, jeg er lært nå! :D Jeg hadde håpt at det de erfaringene jeg hadde hørt var enkelt erfaringer. Men det virker litt mer gjennomgående :(

Lenke til kommentar
Hmmm ser jo ikke verst ut. Hva mener de med "special up their sleeve"?

Er det 5900 de snakker om da eller noe enda bedre? Kan bli interesant :)

 

(spm er stilt ut i luften, ikke rettet mot Nizzen)

 

Kan være alt i fra griseklokket kort til den o`store teorien om at de holder igjen ytelsen på 5870:P

Men hvis det er nytt kort, blir det basert på samme kjerne som 58xx serien har, som 59xx også er.

Selv 5870 holder leeeenge hvis man spiller bare:)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...