Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)


SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men om noen skal ha det adapteret så send meg PM nå ! (aktivt DP adapter)

 

Kan kun få med 4stk ekstra og dere må betale meg før jeg bestiller da jeg er student, derofr har jeg ikke råd til å legge ut imens, har også litt dårlig erfaring med å legge ut for folk.

 

Så de 4 første som sender meg PM kan jeg bestille for, dere må sende over penger ikveld så jeg har de på konto iløpet av morgendagen, må få bestilt på mandag ellers rekker ikke adapterene å komme fram til min bestefar som er i USA nå før han setter seg på flyet hjem til norge så det haster.

 

Prisen er 99$ pluss norsk frakt på ca. 80-100,- det blir da totalt=550,- pluss 90,-

Hvis dere lurer så tjener jeg ikke noe selv på dette, tar meg brydderiet fordi jeg veit hvor kjipt det er å brukt masse penger på 3stk 24" skjermer får så å finne ut at den ene krever DP inngang :(

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Plager meg egentlig litt at han ikke har kjørt med AA enabled (På noen spill, spesielt FarCry 2). Greit nok framerates blir ganske miserable av det på noen ting (crysis burde egentlig bli kutta bort sånn i det hele tatt pga ati scale alle er klar over). Men det sikrer mer å unngå CPU bottleneck som er til stede av og til der. Dessuten, det er TriSLI og TriXfire, det ber om å skru opp ting! :)

 

Det som egentlig er interessant er ikke hvor mye bedre 5870 gjør det. Men egentlig at nVidia klarer seg ganske godt med modne 285.

Mens ATI har Eyeinfinity, har nVidia bedre GPU scaling og PhysX (fåtall antall spill, men ganske pent når det er mulig). Tror fermi blir interessant, mens prisen blir nok skummel.

 

Edit3: Herlig video! :D

Endret av Crazymech
Lenke til kommentar

En ting jeg lurer på. Alle disse Vantage testene hvor både Nvidia og ATI er med. Kjører Nvidia testene med physx aktivert i vantage? Vantage støtter vel physx = bedre score for nvidia kort. Vantage støtter ikke Havok = dårligere score for ATI.

 

Hvis dette er tilfellet, så mener jeg at vantage tester med physx aktivert ikke er representative.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

er ikke så veldig imponert over 5870 i Crysis. Jeg kjører alt på very high, 1680 uten AA. Dårlig FPS når det blir mye detaljer i bildet. CPU: e8400 ikke overklokket. Vil det hjelpe særlig å klokke til 4.0 ghz f.eks? Hvilken ATI driverversjon bruker dere?

Lenke til kommentar
Eller Nvidiakort er optimalisert for spill som crysis.

 

Crysis er et fps spill, så nei. Men Cryengine ble vel utviklet med nvidia skjermkort og nvidia sponser crytec eller.no

 

Men samma d. Crysis går smud med 2stk 5870kort :thumbup:

 

Med tanke på all blesten rundt Eyefinity og Crysis 2 er det lov å håpe på at det blir motsatt med Cryengine 3 :p

 

Hadde vært gøy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...