Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi vet ikke hva som kommer i Ulduar, eller hvor hard den vil være. Må jeg gemme om fordi jeg har fått for lite EH, så kommer jeg til å gjøre det, det er en vurdering jeg må ta når vi får tatt den første turen din. Nå sitter jeg på litt over 27,000 hp ubuffa, og da har jeg plukka med meg de fleste avoidance socket-bonuser. Jeg syntes dette fungerer veldig bra til min rolle, som er tank i 10 man content (ikke stor nok guild ennå til 25 mann).

 

Svaret mitt istad var til de som synes det er tåpelig å stacke stamina gem's i alle slots, og som jeg sa, effektive health er veien å gå i progresjon content.

Det betyr at for de som akkurat har dinget, har lvl 70 epics, quest blues, 540 def og planlegger å raid tanke er det stamina de må gemme for a møte effective health requirementsene, Så når de da gemmer stam i alle slots betyr det på ingen måte at "de ikke vet hva de gjør" som du sier, snarere tvert imot.

 

Snakker du om personlig progresjon eller guild progresjon her? Ved personlig progresjon er jeg helt enig. Er du en undergeara nydinga 80 som vil inn som raid tank så er EH veien å gå. Som guildprogresjon kommer det an på gear nivået ditt. Det er ikke noe stort problem å være overgearet i forhold til EH, men samtidig bli holdt tilbake av at guilden ikke klarer å ta ned en boss.

 

Utsagnet mitt et par poster tilbake var en blåkopi av utsagnet over, bare med et par ordbytter, for å få frem et poeng. Det var litt VEL svart/hvitt ser jeg i ettertid. Har man en tanke bak det (f.eks å nå EH requirements) så er det selvsagt helt greit å stacke stamina i alt du har av sockets. Det er den ukritiske socketinga av stamina pga "stam is good lol" som jeg ikke klarer å forstå.

 

Avoidance hjelper ikke manaen til healeren din, de kan ikke akkurat stoppe når du får en dodge.

 

Jo, det kan de. På Sapphiron 10 mann, som jeg brukte som eksempel, har jeg en healer assigna til meg som maintank. Har jeg full helse når healen hans er i ferd med å lande så avbryter han den, og sparer manaen. Kravet er selvsagt at du har nok EH til å overleve frem til den neste store healen lander

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er en del dårlige materiale i denne posten. En del teorier som er feil. Om dere skal hjelpe han, så kom med riktige teorier og ikke sånne "Jeg og søstra mi satt i garasjen og lekte med kalkulatoren" teorier.

 

U got that right

 

Da vel endre det til:

 

Det er en del dårlige materiale i denne tråden. En del teorier som er feil. Om dere skal hjelpe han, så kom med riktige teorier og ikke sånne "Jeg og søstra mi satt i garasjen og lekte med kalkulatoren" teorier.

 

 

Siden visse personer må ha det rett fram.

Lenke til kommentar
Lyst å opplyse oss om hva som er feil istedenfor å bare stikke innom og leke besserwisser?

 

Les igjennom alle innleggene og du burde finne dem raskt. Tok meg 5 minutter.

Har sett en del ting jeg synes er litt på tyttebærtur inni her, men siden du mener du har fasiten skader det jo ikke å belyse oss andre :)

 

 

Jeg har PM'et trådstarteren om den. Så da er vel alt i orden? :)

Lenke til kommentar
Hvorfor skal trådstarter ta dine tips for sannhet?

Er vel like så enkelt å ta det i tråden så andre up-and-coming tonks også får noen tips.

 

Ellers ville jeg bare anbefalt å stikke på Elitiskjerks og drite i diskusjon.no for tips ^^

 

 

Nevnte aldri hva jeg PM'et han mine tips, gjorde jeg?

Kanskje jeg PM'et mine tips, eller kanskje jeg PM'et han noen linker, kanskje PM'et jeg han hvilke innlegg han burde ignorere. Hvem vet? :)

Endret av Shiktu
Lenke til kommentar

det er da ikke svar på det jeg spurte om i det heletatt, samme hva slags tips du ga han, hvorfor skal de være sanne? Hvorfor poster du ikke bare her?

 

Om du poster her så hjelper det fler som kanskje lurer, og folk som søker i forumet ved en senere annledning.

 

Ikke at jeg bryr meg om hva du sa til han, men forumet er ikke bare for at han skal få svar, er også fint med tråder som blir stående så folk kan sjekke innom om de lurer på stuff

Lenke til kommentar

Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen.

 

Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte p_report.gif-funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel.

 

(Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.)

Lenke til kommentar
Lyst å opplyse oss om hva som er feil istedenfor å bare stikke innom og leke besserwisser?

 

Les igjennom alle innleggene og du burde finne dem raskt. Tok meg 5 minutter.

Om du mener noe er feil peker du det ut. Trådstarter spør om hjelp, så "les igjennom og finn feilene" hjelper ikke trådstarter ett dugg.

 

 

Jeg har PM'et trådstarteren om den. Så da er vel alt i orden? :)

Det er nok flere som lurer. Og det er tross alt et diskusjonsforum.

 

Hvorfor skal trådstarter ta dine tips for sannhet?

Er vel like så enkelt å ta det i tråden så andre up-and-coming tonks også får noen tips.

 

Ellers ville jeg bare anbefalt å stikke på Elitiskjerks og drite i diskusjon.no for tips ^^

 

 

Nevnte aldri hva jeg PM'et han mine tips, gjorde jeg?

Kanskje jeg PM'et mine tips, eller kanskje jeg PM'et han noen linker, kanskje PM'et jeg han hvilke innlegg han burde ignorere. Hvem vet? :)

Ingen. Flott at du holder det hemmelig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...