Gå til innhold

BK Paraglider in sun


kloningen

Anbefalte innlegg

Poster denne igjen, eller ihvertfall en lignende en fra en jeg postet for en stund siden. (Hvor kritikken jeg fikk sa jeg burde endre litt på størrelse osv)

 

Bildet er tatt med et Canon EOS 400D med et objektiv jeg ikke husker målet på.

Hvis du lurte, så er bildet tatt i Danmark -> Løkken.

 

All kritikk er god kritikk!

post-131571-1230529349_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå leste ikke jeg kritikken av det opprinnelige bildet, men med størrelse mente de vel størrelse på selve filen? Du burde begrense deg til 1280 piksler på lengste side.

 

Ellers synes jeg det var et flott bilde. Fine farger med tøffe siluetter av paraglider og "skyline".

 

Hvis jeg skal pirke på noe måtte det være at det kanskje blir litt mye svart i bunn. Dessuten hadde det blitt enda bedre dersom du hadde fått paraglideren til å være på vei inn i bildet istedenfor å være på vei ut av det, om du skjønner hva jeg mener.

 

Ikke bry deg om hvordan det ser ut i 100 % - det er helt uinteressant.

Lenke til kommentar

Jeg tror bildet ville sett mye bedre ut om du nedskalerte.

Selv liker jeg den enkle grafiske framstillingen her.

 

Hvis jeg ville gjort noen forandringer her ville de blitt betydelige, og ikke bare enkle justeringer.

Bildet blir litt for bredt for meg, så en crop hadde gjort seg. Dog klarer jeg ikke å bestemme meg for hvilken side jeg ville croppet bort for jeg liker spillet til skyene.

Det hadde nok endt opp med høyre siden pga av pipene hører hjemme der de er.

Jeg ville lagt skyene på et eget layer slik at jeg kunne skalert og tilpasset dem til den nye crop'en.

 

Hvis dette ble for avansert bilderedigering beklager jeg unødig kritikk/tips.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...