Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fleshlight - sexleketøy for menn


Pricks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah, her er den:

 

Gold Lady Deluxe Fleshlight

 

Den er akkurat som den vanlige, bare i gull. Inkludert frakt blir det £32.49, som er 340-350 kroner.

 

25% moms av 350 kroner er 87,50, så da blir prisen på 437,50. Hva er tollavgiften?

 

Jeg trykket på linken, og det står da virkelig "Free delivery"? Altså ingen frakt. Og produktet er jo over grensen på 200kr, så i teorien blir det tollet. Men er det noen mulighet for firmaet å sende som gave? Ingen toll :)

 

*Vente på at et eller anna kvinnfolk skal spørre hvorfor du ikke skaffer deg dame istedet.*

 

:roll:

 

Det er mye billigere med fleshlight enn flesh, du må huske på alt man må spandere på dama før man får komme til ;)

Lenke til kommentar
Ah, her er den:

 

Gold Lady Deluxe Fleshlight

 

Den er akkurat som den vanlige, bare i gull. Inkludert frakt blir det £32.49, som er 340-350 kroner.

 

25% moms av 350 kroner er 87,50, så da blir prisen på 437,50. Hva er tollavgiften?

 

Forenklet fortollingsgebyr på varer under 1000,- er på 99,-.

 

Men tror helt ærlig jeg hadde betalt noen kroner ekstra for den sorte og rosa, for den der så jo jævlig ut. :wee:

Lenke til kommentar
Jeg trykket på linken, og det står da virkelig "Free delivery"? Altså ingen frakt. Og produktet er jo over grensen på 200kr, så i teorien blir det tollet. Men er det noen mulighet for firmaet å sende som gave? Ingen toll :)

Det er ikke gratis levering utenfor UK. Du kan jo høre om de kan sende den som gave :D

 

Enig i at gullversjonen så ut som et helvete, dog.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte en bærbar mus med noen ifra klassen på polenturen vår for en stund siden. Glemte helt glidemiddel, og har fortsatt mareritt. Funket ikke heller

Jeg har kabel på min og fungerer glimrende, bluetooth har ofte ikke så bra signal. Synes det er best uten glidemiddel (faktisk aldri prøvd med) siden musen sitter bedre i hånden :) .

Lenke til kommentar
Gjest anonym_1

Hei!

 

har nettopp bestilt meg et par Fleshlight fra fleshlight.co.uk, og lurer på om noen her har bestilt defra? kommer pakka på postkonoret, eller på døra?

Lenke til kommentar
Hei!

 

har nettopp bestilt meg et par Fleshlight fra fleshlight.co.uk, og lurer på om noen her har bestilt defra? kommer pakka på postkonoret, eller på døra?

Kommer nok på døra i en svær pappeske med et stort bilde av en mann som bruker den. :D

 

Neida, den skal visst være pakket diskret og kommer enten på døra eller på postkontoret. I min erfaring fra å bestille pakker fra utlandet (har aldri bestillt en Fleshlight though), så kommer de alltid på døra. Hvis ingen er hjemme, så blir den satt på postkontoret.

Lenke til kommentar

Pakker fra utlandet kommer som pakker fra Norge. Du må antakelig hente det på nærmeste postkontor.

 

har hørt at disser EXTREMT ubehagelige viss man ikke har glidemiddel

Det sier seg selv at du må bruke glidemiddel. Sexleketøy har ikke "innebygget" glidemiddel slik en ekte vagina har ;)

Lenke til kommentar
*Vente på at et eller anna kvinnfolk skal spørre hvorfor du ikke skaffer deg dame istedet.*

 

:roll:

Det er ikke bare å "skaffe" seg heller da.

 

Dessuten har fleshlighten aldri hodepine :D

Når'n får orgasme så lager kroppen noen stoffer som funker som smertestillende da, så hodepine skulle egentlig ha vært jævlig dårlig unnskyldning for sex.

Men jeg skjønner jo at det ikke er så veldig behagelig før orgasmen med tanke på dunking i huet.

Lenke til kommentar
Når'n får orgasme så lager kroppen noen stoffer som funker som smertestillende da, så hodepine skulle egentlig ha vært jævlig dårlig unnskyldning for sex.

Når man er kåt får man dette stoffet. Det hjelper veldig(hvertfall for meg) og et ligg er nesten en nødvendighet dagen derpå. Sparer mye utgifter på pinex og ibux.

 

Men det minner meg om mannen og kona som aldri hadde sex fordi kona alltid klagde på hodepine. Så en kveld, i stede for å ta den gamle rutinen, spurte mannen rett ut før de skulle legge seg "Kjære, skal eg hente en hodepinetablett til deg?". Hvorpå kona svarer: "Nei hva skulle det være godt for?". Mannen: "Skal vi ha sex?".

 

 

Men jeg skjønner jo at det ikke er så veldig behagelig før orgasmen med tanke på dunking i huet.

Nå vet eg ikke hva du liker med det går ann å roe ned styrke og tempo litt så du ikke slår hodet hennes i sengegavlen hele tiden! Litt omtenksom kan man være. Ikke rart hun har hodepine forresten.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...