Gå til innhold

Konkurranse: Julekalender, dag 24


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, ifølge Adobe sine egne fastfacs på pressesiden deres, kom det ut i 1990. Stoler mer på Adobe selv, enn wikipedia:

http://www.adobe.com/no/aboutadobe/pressro...s/fastfacts.pdf

 

"Adobe Photoshop – lansert i 1990

Profesjonell bransjestandard for digital bilderedigering og -opprettelse, og flaggskipet i Adobes produktlinje for digital bildebehandling."

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Haha.

 

1990 ifølge Wikipedia:

 

During this time, John traveled to Silicon Valley and gave a demonstration of the program to engineers at Apple Computer Inc. and Russell Brown, art director at Adobe. Both showings were successful, and Adobe decided to purchase the license to distribute in September 1988.[3] While John worked on plug-ins in California, Thomas remained in Ann Arbor writing program code. Photoshop 1.0 was released in 1990 for Macintosh exclusively.
Lenke til kommentar
Vel, ifølge Adobe sine egne fastfacs på pressesiden deres, kom det ut i 1990. Stoler mer på Adobe selv, enn wikipedia:

http://www.adobe.com/no/aboutadobe/pressro...s/fastfacts.pdf

 

"Adobe Photoshop – lansert i 1990

Profesjonell bransjestandard for digital bilderedigering og -opprettelse, og flaggskipet i Adobes produktlinje for digital bildebehandling."

Det er klart; Adobe er fasit. At Wikipedia sier to forskjellige ting på to forskjellige steder, er nok ikke så uvanlig. Hvis jeg ikke gjør grundig nok research, så er det mitt problem.

 

Pytt, pytt, var uansett mer sugen på en D700 ...

 

Tom

Lenke til kommentar
Det er klart; Adobe er fasit. At Wikipedia sier to forskjellige ting på to forskjellige steder, er nok ikke så uvanlig. Hvis jeg ikke gjør grundig nok research, så er det mitt problem.

 

Pytt, pytt, var uansett mer sugen på en D700 ...

 

Tom

Det står vel ikke to forskjellige ting to forskjellige steder på Wikipedia? Det står jo at Adobe Photoshop v.1 ble introdusert i 1989, og sluppet i 1990. :)

Lenke til kommentar
Gjør som jeg hadde tenkt. Selg å kjøp 5D

Jeg hadde nok heller kjøpt en 50mm f/1.4 og brukt det halvt år før jeg hadde bestemt meg. OG hadde jeg solgt det, så hadde det blitt en 5DMkII.

 

Tom

Faller så mye i pris på det 1/2 året at det hadde ikke spart seg, med mindre du har litt penger til å putte i. Menmen, hadde jo vært greit å prøvd ut nikon også.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...