Gå til innhold

Luke 24: Vinn Apple Iphone 3G


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kalenderen har jo vært storslagen

 

Helt enig. Den premierekka som har vert i årets kalender har vert knallbra. De andre sidene har ikke vert i nærheten selv om Akam.no kom med litt av et kamera i går. Var det 15000 det kostet ?

 

Det er mobiler av en veldig høy klasse som har blitt delt ut.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar

Håper jeg vinner!

 

..da skal jeg gjøre min samfunnsplikt å ødelegge den. Selvfølgelig skal det hele dokumenteres på et vis.. jeg må bare pønske ut en verdig måte å la dette satans verk dø på.

 

..det blir jo for dumt å selge den til noen som vil ha den.. hmm.. sjansen for at jeg tar den i bruk er der også da, men tviler sterkt.. Hmm.. nå er det nesten så jeg ikke vil vinne..

 

Den skal nok komme godt til nytte på et eller annet vis :)

Lenke til kommentar
Hvordan klarer man å bulke telefonen sin?

Ved å faktisk bruke den.. :)

 

Har maaaaaange bulker på min 1. gen iPhone... :)

 

Og dere som ikke liker premien, det er ingen tvang. Konkurransen er frivillig, og alle iHaters kan bare ta seg en kjeks i jula, og være lei seg fordi de ikke får oppleve et genialt produkt!

Lenke til kommentar
Hvordan klarer man å bulke telefonen sin?

Ved å faktisk bruke den.. :)

 

Har maaaaaange bulker på min 1. gen iPhone... :)

 

Og dere som ikke liker premien, det er ingen tvang. Konkurransen er frivillig, og alle iHaters kan bare ta seg en kjeks i jula, og være lei seg fordi de ikke får oppleve et genialt produkt!

Vi som ikke liker premien misser ingenting ved å ikke vinne. Alle telefoner med aktiv ventemodus er mer effektive i dagliglivet enn Iphone.

 

iHate.

Lenke til kommentar
..da skal jeg gjøre min samfunnsplikt å ødelegge den. Selvfølgelig skal det hele dokumenteres på et vis.. jeg må bare pønske ut en verdig måte å la dette satans verk dø på.

 

Akkurat det her skal broren min også gjøre dersom han vinner.Det sa han ihvertfall.

Han la til at det var det eneste grunn til at han deltok konkurransen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...