Gå til innhold

Konkurranse: Julekalender 2008 – dag 24 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, jeg bare visste at det ville bli en Xbox 360 Elite på julaften nå som det var en Playstation 3 på lille julaften. La krigen starte og måtte blodet renne fritt.

 

Litt mer seriøst så inneholder jo denne pakken mer enn lille julaften sin pakke. Luken på lille julaften inneholdt kun en konsoll mens i dag er det en konsoll og to medfølgende spill.

Lenke til kommentar
"Det er lille julaften, og vi løfter sløret for årets nest beste premie: En Playstation 3 med spillet Littlebigplanet."

 

:!:

 

Takk, Gamer!

 

Gamer da. Gamer gamer gamer. Var det virkelig nødvendig å ta stilling på den måten?

Vi tar ikke stilling til hva som er best av PS3 og 360. Grunnen til at vi skrev at PS3-pakken var nest best, var kun fordi vi i dag kunne dele ut en maskin + to av årets beste spill + Xbox Live Gold-abonnement. I går hadde vi maskin + ett spill. Men siden formuleringen tydeligvis skaper reaksjoner, så redigerte jeg den nå.

 

Btw: Det blir vel ikke en ventetid helt til mandag? burde vi ikke få vite vinnerne allerede imorgen?

 

Det syns nå jeg..

Vinneren kåres førstkommende mandag, og premien sendes ut over nyttår. Dette på grunn av juleferie :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...