ole_marius Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 fikk tak i spillet her om dagen og spilte noen runder med oppdrag og noen fri baner, synes hele konseptet er for overdrevent for meg. grafikken kan jeg nevne først, det første som falt meg inn var at bygningene og enhetene ligner på playmo figurer, alt er laget så barnslig at dette i seg selv er kjedelig. for det andre så er oppdragene også kjedelig, de minner meg om standart oppdrag fra C&C3, så her var det ikke så mye nytt heller. for det tredje så er hjelpe supporten en dårlig kopi fra generals. for det fjerde så er japan så avansert teknologisk at dette laget minner meg om C&C3's GDI, ellers kan jeg nevne at de få tingene de har kopiert fra red alert 2 så dårlig at jeg nesten spyr, kan nevne en mens jeg er i farta.... edderkoppen som hopper på folk og skyter dem ligner mest på noe fra tegneserien pondus, den orginale hoppet på folk og drepte enhetene med klør, i tillegg så var den liten ikke stor. et annet bevis for at hele RA3 sjangeren er dårlig er at allerede før red alert 3 kom ut hadde produsenten begynt å lage en ekstra pakke før de for vite om dette spillet blir en suksess. nei... regner ikke med at de fleste også mener at red alert 1 og 2 var bedre, gløden, gleden og ikke minst et gjennomtenkt spill som ingen andre ha klart å oppnå, jeg er og forblir en C&C fan av den gamle westwood studios produsentene
anonymouse Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Story'en var det eneste som drev spillet i det HELE tatt. Gameplay og grafikk er elendig... jeg får hvertfall flashback til mange år tilbake.
PetriZide Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 (endret) Story'en var det eneste som drev spillet i det HELE tatt. Gameplay og grafikk er elendig... jeg får hvertfall flashback til mange år tilbake. Storyen var det som drev spillet fremmover ja, fin samling skuespillere de hadde huket tak i Men ellers føles det ut som en reskin av generals og tiberium wars. Zoomen er også helt håpløs selv med 2000x1500 oppløsning og full utzooming er man heldig hvis du ser mer enn 6 tanks på skjermen. Måten man høster på er også ubrukelig. Hvorfor ha med harvesters som ikke kjører mer enn 5 meter? man kunne heller bygget en rigg oppå gruva og fått +250 og en "kaching!" lyd med jevne mellomrom. Harvestere skal kjøre rundt på brettet for pokker En ting skal spillet ha da og det var at det var morro å spille campaign i coop. Endret 22. desember 2008 av PetriZide
anonymouse Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Nei, utover storyen skjønner jeg ikke en dritt av spillet, for å si det slik... der har utviklingen gått på sparebluss. Mistenker at det egentlig skulle skrinlegges, men nesten var ferdig, og de hadde brukt mye penger på skuespillere og slikt som du sier.
ole_marius Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Skrevet 23. desember 2008 regner med når utvidelsepakken kommer, kommer EA til å ødelegge totalt hele serien. tipper også at de kommer til å lage en ny general spill også etter red alert, og jeg kommer ikke til å bli sjokkert om de ødelegger hele C&C universet. men holder på å rable ned noen ideer jeg ville ha hat med om det skulle komme en ny general spill, er også så desperat et jeg skal sende det inn til ea og forumet til C&C
Tå. Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Spilte det til sammen i 30min før jeg tok en rask uninstall. Not worth my time.
jhb1 Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 synes storyn og stemninga er bra.. desverre er det eneste som er bra. gameplayet og grafikken er veldig dårlig etter min mening. for et par dager siden installerte jeg ra2 yuris revenge. ahhh... mye bedre
master_al Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Syntes spillet er helt okei, ingenting sammenliknet med enern og toern da. Nesten bedre å bare ta fram The first decade dvden med alle C&C fram til generals
Daily-Drifter Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 (endret) jeg ville gitt det mer tid. fikk akkurat de samme inntrykkene som jeg leser her, til jeg skjønte mer av gameplayet. Det er helt vanvittig fett online. Beste RTS opplevelsen jeg har hatt på årevis. men synes det var et søplespill første 2-3 timene. Viktig å gå gjennom tutorialene også. spilt myyye generals zero hour, og det er helt uaktelt å begynne med igjen nå. Endret 23. desember 2008 av Daily-Drifter
Burke Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Story'en var det eneste som drev spillet i det HELE tatt. Gameplay og grafikk er elendig... jeg får hvertfall flashback til mange år tilbake. så jævlig enig, lol det ligner jo på team fortress 2 i strategi :S æsj. jeg betalte faen meg 450 kr for det på spaceworld: wasted of time
Poor Leno Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Hvem er det som kjper spill på Spaceworld uansett... Urutinert!
ole_marius Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Skrevet 27. desember 2008 vel... dette er litt hysj hysj... men det var også bortkastet tid å laste det ned pirat, håper inderlig at de ikke ødelegger generals hvis de skal lage en utvidelse
Daily-Drifter Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 hvor lenge spilte dere det før dere gav opp?
M@R7!N Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Tror jeg spilte et par skirmish games og et mission i singleplayer. Harvestinggreiene i dette spillet er virkelig helt ubrukelig ja.
Daily-Drifter Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 jeg ville gått gjennom tutorialsa, ihvertfall de som er litt over basics, så spille online games en hel kveld. Da får du et mye mer riktig inntrykk av spillet, dynamikken og mulighetene.
anonymouse Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 hvor lenge spilte dere det før dere gav opp? To-tre timer. Det ble håpløst. Kjedelig er det også. Videoene er det eneste spennende... er det noen måte å åpne dem på? Nei, RA3 er et av årets mest skuffende spill...
Daily-Drifter Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 (endret) har ikke spilt mer enn et par oppdrag i single player. Multiplayer er greia for meg ihvertfall, og der fungerer spillet glimrende. Synes det er synd at så mange har fått så dårlig inntrykk av spillet hvor lenge spilte dere det før dere gav opp? To-tre timer. Det ble håpløst. Kjedelig er det også. Videoene er det eneste spennende... er det noen måte å åpne dem på? Nei, RA3 er et av årets mest skuffende spill... Beste RTS opplevelsen jeg har hatt på årevis. men synes det var et søplespill første 2-3 timene. edit: jeg har forøvrig fulgt cc serien siden windows 95 og syns ikke at dette var skuffende i det hele tatt. Annerledes, men ikke skuffende Endret 29. desember 2008 av Daily-Drifter
jhb1 Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 har ikke spilt mer enn et par oppdrag i single player. Multiplayer er greia for meg ihvertfall, og der fungerer spillet glimrende. Synes det er synd at så mange har fått så dårlig inntrykk av spillet virker på meg som at de har multiplayerfisert det så mye at de har drept det helt singelplayer.. klarer ikke å finne noe gøy i det.. fyrer heller opp ra 2
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Red Alert 3 er en bra utgivelse. Alle kan ikke like det men på bakgrunn av tidligere versjoner er dette absolutt et bra spill.
Bebeluv Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Når vi er inne på C&C, hva skjedde med Tiberian Sun serien? Jeg husker jeg elsket det, så kom tilleggspakken Firestorm, som gjorde spillet enda bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå