Gå til innhold

Prishopp på Steam (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Valve må ha inntatt en god del ulovlige substanser opp nesen, hvis de tror de kan behandle sine kunder på denne måten. Først $1= 1EUR, deretter tilbake til USD og nå til EUR igjen. Ubegripelig. Det riktige ville vært å si at jeg aldri kommer til å kjøpe spill mer på steam uansett, men det er en for god tjeneste til at jeg klarer å holde meg unna hvis de fikser prisene.

Lenke til kommentar

Thank you for your recent purchase on Steam.

 

If you’re new to Steam, install the free Steam application now:

 

http://www.steampowered.com/getsteam

 

To play your new games, just launch the Steam application on your PC and log in using your Steam account name: powerfeed. Your games will be available in Steam on the “My Games” tab.

 

Your credit card has been charged as detailed below. This email message will serve as your receipt.

Call of Duty: World at War (EU)

49.99 USD

Subtotal

49.99 USD

Tax

0.00 USD

Shipping

0.00 USD

 

 

Total

49.99 USD

Credit card type

Visa

Card number

XXXXXXXXXXXX9302

 

----

 

GI DERE..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Inntil de gir seg med dette Europ tullet boikotter jeg STEAM. For meg ser det rett og slett ut som om Valve er veldig griske for det finnes ikke noe som tilsier at det er dyrerer for Valve at vi i Europa laster ned et spill enn at folk fra US gjør det.

 

Mend et verste er vel egentelig at Valver totalt ignorerer alle oppfordringer om å komme med en forklaring på dette.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar
Jeg beholder da de 30 spillene jeg har betalt for fra før, men de har mistet meg som betalende kunde :) Slik er det.

 

Dei 10 spela eg har er eg svært fornøgd med at eg kjøpte på steam. Fantastisk å ha dei lett tilgjengeleg når som helst. Problemet er at steam vil merke at eg ikkje kjem til å kjøpe fleire spel, så lenge det finnst billigare alternativ andre stadar : /

Lenke til kommentar

Huffhuffoghuff!

 

Jeg har gått over streken! Jeg har forhandlet med satan og solgt sjelen min!

 

Jeg beklager men steam fungerer bare forr perfekt for meg! Alt er så lett tilgjengelig og enkelt og greit!

 

Kjøpte:

Beyond Good & Evil

Sid Meiers Pirates

Aquaria

Civilization Complete Pack

 

:cry:

 

Skyt meg men steam fungerer bare for bra for mine behov!...

Endret av Mr. Gnom
Lenke til kommentar

Steam er et fantastisk konsept. Synd spillene er til å rive seg i håret av. Helt idiotisk av Steam å si $1 = Euro.

 

Håper det kommer en lignende tjeneste som tilbyr kjøp av key på nett, og hvor man samtidig "oppbevarer" spillene sine. I tillegg kunne det vært mye billigere, og endel flere spill. Jeg savner nok endel spill på Steam ja. Gode gamle RA2, AoE osv.

 

Når det er sagt så skjønner jeg ikke hvorfor ikke alle spillbransjene benytter seg av "tilbudet" de har på steam. De ville jo solgt 10X mer spill om de hadde solgt bare key, og download tilgjengelig der. At man må gå i butikken å kjøpe DVD plater begynner å bli litt 2000 nå, og i tillegg må man med flere spill benytte platen ved spill. Nei, det er faktisk så jeg heller foretrekker å laste ned spillene. Mye enklere, lettere, og ikke minst billigere.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...