Gå til innhold

Suit: Microsoft knew Xbox could damage discs


MindTooth

Undersøkelse  

104 stemmer

  1. 1. Har du opplevd at din Xbox 360 har ødelagt spill?

    • Ja, da den stod stille
      19
    • Ja, da jeg flytta på den
      7
    • Ja, begge deler
      2
    • Nei
      76


Anbefalte innlegg

A document unsealed in a lawsuit last week suggests that Microsoft employees knew before putting the Xbox 360 on the market in November 2005 that the video game console could damage game discs.

 

Several ongoing lawsuits charge that the Xbox 360 is defectively designed because tilting or swiveling the video game console can scratch game discs playing inside.

Kilde: Seattle Tech Report

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Boxen har faktisk ødelagt spill selv når den står stille.

Skjer vel kanskje en gang i ny og ne, men da skal du sannsynligvis ha gjort noe for at boxen blir ustabil. Jeg har ikke en eneste gang hørt om at boxen, til noen av de jeg kjenner, har ødelagt spill uten å ha blitt flytta på.

 

EDIT: Siden det ikke skjer første gangen du setter inn et spill, så må den nesten anses som selvpåført, mener jeg.

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Several ongoing lawsuits charge that the Xbox 360 is defectively designed because tilting or swiveling the video game console can scratch game discs playing inside.

Tror folk det er meningen å danse med xbox'en mens den står på? Hvis du lar Xbox'en stå i ro, Fox, går det fint vet du!

 

Hvem har sagt at jeg har rørt den? Den gikk i amok uten å ha vært i bevegelse! Jeg spiller, plutselig fryser det og der kommer det lyd at maskinen riper opp spillene mine. Gjett om det gjorde det!

 

Gidd å være microsoft fanboy!

Lenke til kommentar
Boxen har faktisk ødelagt spill selv når den står stille.

Skjer vel kanskje en gang i ny og ne, men da skal du sannsynligvis ha gjort noe for at boxen blir ustabil. Jeg har ikke en eneste gang hørt om at boxen, til noen av de jeg kjenner, har ødelagt spill uten å ha blitt flytta på.

 

Det skjer nok med alt for mange xboxer.

Lenke til kommentar

At de visste om det, skuffer meg jævlig. Jeg bad om å få bytte inn maskinen min for å få det fikset, men nei. Så bad jeg om å få nytt spill siden de har ødelagt mitt. Nei, det får jeg ikke dekket for. Men en dag fikk jeg rød knapp(takk gud for deT) og byttet bort, ble litt bedre nu.

 

Jeg har nylig gått over til playstatoin 3 og angrer ikke, selv om xbox360 har mye bra. GeoW FTW :p

Lenke til kommentar
poenget er jo at folk drar ut plata når drevet spinner.. da blir den jo ødelagt.. Man skal ALLTID dra ut plata før man skrur av maskinen...

Selv går jeg alltid tilbake til Dashboard før jeg tar ut spillet. Bare for å være sikker på at discen ikke snurrer i det jeg åpner trayet.

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...