Gå til innhold

Kommentartråd: Prosjekt Frityrkoker - En alternativt kjølt Pc


Anbefalte innlegg

Har tenkt på å gjøre dette selv ^^

Men har kommet fram til at mineralolje og et akvarium e.l., med hovedkortet snudd 90 grader vil være det beste.

Se her!

 

Sånn a propos navnet på prosjektet så så jeg en video en gang hvor noen gjorde dette med cooking oil og avsluttet med å slenge pommes frites oppi pcen! (Har dessverre ikke link.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han som skulle reparere/se på hovedkortet har hatt ein langvarig sykdom, han er frisk nå og ser på hovedkortet.

 

Vi har saget opp veggene, væskerommet og luftrommet i designet (som eg atm ikkje har tegningene til).

 

All hardware er klar, så alt vi manger er å sage opp utgang til S-ata, IDE, PSU o.l i tillegg til å sette sammen platene og finne ein løsning til å kunne tappe/helle i olje.

 

Blir trolig ferdig om ikkje alt for lenge, og bilder skal dykk få. ;)

Endret av Blomsterbob
Lenke til kommentar

Joda, PSU oppi oljen fungerte helt topp. :)

 

Beklager at eg ikkje sa kva HK vi hadde fått i updaten, men eg har oppdatert det i førstepost. :)

Hovedkort: Asus M2N-MX SE PLUS (Mini-ATX) Asus M2N68-AM (Mini-ATX)

 

Og beklager nok ein gang for at eg ikkje har fått ut bilder, eg lover at eg skal førsteprioritere det når eg kommer hjem, som er omtrent 15:00. :)

Endret av Blomsterbob
Lenke til kommentar
Bilder eller så har det ikke skjedd:)

Sjekk linken i mitt siste innlegg i tillegg til mange andre filmer på YT, det er fullt gjenomførbart! :)

 

Joda, det er greit nok att det er mulig. det selges jo forskjellige løsninger ferdig dyppet ned. Meget stilig om du spør meg. Men om TS har klart det er noe annet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...