Gå til innhold

[Løst]Vurdere å kjøpe pc til ca 20-30 tusen.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det må jo være noe riv ruskende galt når unge mennesker syns det er kult/nødvendig/status å brenna av så mye penger på en PC til WOW + normal dagligdags bruk..

 

Hvordan skal man lære seg verdien av penger om man kaster bort 50 laken på en forbruksvare som antakeligvis vil bli byttet ut etter 2/3 år? Hva får man igjen for det mener jeg?

 

Jeg kunne bygget en pc til godt under 10 laken og latt deg blindteste de uten at du hadde merket forskjell på ytelsen, bare for å sette det på spissen, og hva sitter du igjen med da? Bare noe å skryte av til venner som har et like skjødesløst syn på penger som deg!

 

Det er ikke verdt det, den lille gleden som varer fem minutter mens du forteller om alle dingsebomsene og duppedittene som sitter i den fantastiske maskinen din, men det er nå bare min personlige mening, ikke en fasit du skal følge :)

 

Hadde jeg hatt 50 laken å bruke på PC hadde jeg hatt topp moderne high end utstyr de neste 20 årene uten problemer, med samme ytelse som din 50k maskin vil ha i 3,54 år. Maks!

 

-Amen-

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
Systemkrav PC: Windows 95, 90MHz Pentium, 16MB RAM.

Mac: System 7.6 eller bedre, PowerPC 601 eller bedre, 16MB RAM.

 

Det der er systemkravene til Starcraft, du kan vel gå på dynga og finne en som dekker de behovene fint! :)

Lenke til kommentar
Herregud for ein idiot, kem bruker 3 ganger så meir penger enn kva ein bra pc koster... Det oooser idiot over heile denne topicen.

 

Lyst på ein bra pc, korfor kan du ikkje sjekke sjølv. Er drit lei kidsa som skal ha dyr pc.

 

 

Vis du absolutt skal ha det beste kjøp deg ein

 

X58(overprisa drit)

10,000 RPM hdd/SDD hdd

Xtreme Processor(overprisa drit)

DDR3 Minne(overprisa drit)

280 GTX/4870x2 skjermkort

 

Ein bra PC koster ikkje meir enn 4000,- kr...

 

 

 

 

Kan du forklare meg hvordan man skal få spillt nye spill med en ny PC til 4000 kr?

Er vel ikke god til så mye mer enn surfing på internett.. Men hvis det er DET du skal, så holder en pc til 4000 kr LEEEENGE...

Og hvorfor sier du at DDR3 er overprisa drit? det er ikke dyrt i det hele tatt, og du får mye mer HZ på rammen...

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=347715

 

Lurer litt på hvilken bakgrunn du skrev det her??

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...