Gå til innhold

Hva er det beste spille du har spillt i 2008 for xbox 360


Imbakenneth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Braid. Jeg har ikke spilt mange spill de siste årene som har gitt meg den følelsen som jeg fikk av Braid. Geniale gåter som ikke er så vanskelige at de blir frusterende, herlig bruk av tidsreising og en koselig grafikkstil gjør spillet til en av mine favoritter denne generasjonen. 1200 points er ingenting! Kjøp det!

 

2. Saints Row 2. Sandboxspillet med stor s. Co-op og alle mulighetene trekker opp karakteren betraktelig.

 

3. GTA4. Flott grafikk og spennende historie.

 

Jeg har ikke prøvd RB2, Gears 2 eller Fable 2. De får vente til neste år. Jeg har innført full kjøpestopp pga at jeg har spill fra 07(!) som jeg nesten ikke har rørt.

Lenke til kommentar

GTA4 var uten tvil et høydepunkt. Det hadde alt jeg trengte, men manglet kanskje det lille ekstra. Men det er et spill jeg fortsatt finner frem ofte, for å kose meg litt med multiplayer.

 

Gears of War 2 kommer på en sterk andreplass. Rett og slett et herlig spill.

 

Også har vi jo Fifa08, men dette spillet har bare blitt en selvfølge etterhvert. Men synes det fortjener cred, siden det må være det spillet jeg har spilt mest i år.

 

Edit: Mente jo Fifa09 så klart. :p

Endret av Armageddon
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Veldig vanskelig.

 

Mest play time: Skate (60+timer)

Best gameplay: Skate (flick it<33)

Beste historie Grand Theft Auto

Beste online: Gears of war 2

Beste nå for tiden:Gears of war 2

 

Best av alt: Skate, men gears 2 er veldig nærme.

 

edit: leif

 

:)

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Fallout 3 garantert. Ganske tåpelig at det er så få som spiller dette, fordi dette er faktisk det beste multikonsoll-spillet i år.

 

Gears 2 og GTA IV på en delt annenplass. Gears 2 var konge, men jeg følte online delen er blitt litt for mye host-advantage og sånt(har ikke spilt det på en måned ca. så vet ikke hva som endret nå). GTA IV var bra, men det var noe som var med spillet som gjorde at jeg ikke tilbrang så mange timer med det som forgjengerne, alikevel å si dette var et dårlig spill er som å si at du vet skit om skit.

 

Fable 2 må jeg si var langt ifra årets beste. Ikke årets RPG, selv Fallout 3 og Lost Odessey er milevis foran. Fable 2 var en forbedring ifra orginalen, men spillet var så og si litt irriterende. Må starte med ny karakter på Co-op og du kan ta unna alle archivemntene lett på en dag hvis du går inn for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...