Gå til innhold

Var ikke L4D så kult likevel?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er mulig interessen har dabbet litt av. På PC så har du muligheten til å spille andre kart enn de som følger, har jeg hørt. På Xbox så venter vi på neste oppdatering som skal inneholde nye kart og våpen. Slikt vil forlenge levetiden til spillet, men det kreves at det oppdateres jevnlig.

 

Personlig synes jeg det er veldig gøy å trene slik at jeg blir veldig god. Derfor har jeg sikkert lagt mellom 60 og 80 timer i det til nå.

Lenke til kommentar

Det er et -nødvendig- spill, men ikke et spill som man bør spille hele tiden eller så blir man lei. Å spille det en gang i blant med gode venner gjør spillet helt fantastisk, men det er bare kjedelig å sitte mange timer på rad dag etter dag med random fremmede. Det har altså ingenting med f.e. Fallout 3 å gjøre, og må vurderes for det det er.

Endret av Khogn
Lenke til kommentar
Må si meg enig at det gikk fort over. Grunnen er nok en litt for liten samling av baner man kan spille.

 

Men gleder meg til det begynner å dukke opp mods og lignende til dette spillet for det trur jeg kan by på litt av hvert.

Folk kommer garantert til å lage egne maps også, og vi må ikke glemme at Valve garantert kommer til å lage mange, mange nye.

Lenke til kommentar

Som mange andre har påpekt er spillet veldig bra. Det som er synd er at det er så vanvittig kort. Det er utvilsomt et spill som er interessant å spille gjennom flere ganger, men når spillet er så vanvittig kort som det er synes jeg uansett det blir litt for lite. Venter spent på utvidelser til dette. Håper bare at de kommer!

Lenke til kommentar
L4D er best i små, intense doser. Egner seg ikke til spilling i lange strekk - ikke for min del, iallefall.

 

This.

Det er fantastisk å spille et par timer, så er det greit å spille noe annet. Deilig å ha et spill som kan spilles slik faktisk, som ikke trenger å få et lass med timer.

Det trenger litt oppussing, men har selv fått mail fra Valve om at det snart (Valve-tid) vil komme en oppdatering med ymse DLC. De fikser vel også på de kjente bugsa samtidig håper jeg!

 

Eneste jeg savner er noen faste å spille med, xbox live tagen min står i signaturen min ;)

Lenke til kommentar

Personlig så er jeg litt lei av left4dead ja, har kansje noe med at jeg spiller tf2 såpass serriøst at jeg må spille det ganske mye og.

Også er versus bare morsomt hvis du spiller infected, og campaigns er jeg ferdig med.

Men det er digg å sette seg fire på mumble en kveld og spille en campaign, så det bli som folket sier, bra i små doser :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...