Gå til innhold

Mest hysj-hysj denne måneden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg synes ærleg tala ikkje SE har fått til noko nytt sidan Walkman og Cybershotmobilane. Før hadde eg ein k800i, og no har eg ein k810i. Mobilen var heilt grei då den kom ut, og dug endo til mitt bruk. Difor har SE mista ein mobilkunde så lenge mobilen fungerar\dei har kome med noko markant nytt. Eg har i alle fall ikkje behov for /litt/ betre kamera og /litt/ større plass.

Lenke til kommentar

Den har sikkert morra di under skallet, veit ikke helt hvem som har skylapper her jeg...

Nekter å godta at SE har blitt temmelig kjedelig med åra.

Kommer SE med noe annet en Symbian og WM og ikke er det ubrukelige grensesnittet som de har på de vanlige tlf så skal jeg ta de imot med åpne armer.

Endret av Ododoo
Lenke til kommentar
Den har sikkert morra di under skallet, veit ikke helt hvem som har skylapper her jeg...

Nekter å godta at SE har blitt temmelig kjedelig med åra.

Kommer SE med noe annet en Symbian og WM og ikke er det ubrukelige grensesnittet som de har på de vanlige tlf så skal jeg ta de imot med åpne armer.

 

Tja, noe sier meg at du ikke kommer til å åpne armene dine uansett hva SE kommer med. Og skal man ramse opp kjedelige telefoner, ja da tror jeg faktisk Nokia leder med ganske god margin. Men i motsetning til visse andre, skjønner jeg at Nokia ikke bare kan ha toppmodeller, men også må tilby telefoner i det lavere pris-segmentet. Akkurat slik SE gjør. Og angående håpløse os, så tror jeg SE har det desidert mest brukervennlige, og ikke minst lekreste Os, blant de lukkede alternativene, som faktisk appellerer til 80% av kjøperne. Nå har de i tillegg den mest avanserte telefonen på markedet, og de satser også til neste år, så når nokia endelig hoster opp n97, ja da tror jeg SE drar opp neste skritt i avanserte mobiltelefoner. ;)

Lenke til kommentar
Og det at nå Nokia lanserer en X1 klone, er spennende? Jaja, snakk om å ha skylapper på seg... Jeg kan jo røpe at SE's neste smarttelefon hverken vil ha Symbian eller Windows. Så får dere selv gjette hva den vil ha under skallet ;)

Hvem skal produsere den denne gangen?

 

HTC? BenQ? En annen asiatisk OEM-leverandør?

Eller skal virkelig SE gi oss en egenprodusert telefon med gode spesifikasjoner? I så fall er den vel forhåndsbestemt til å bli forsinket. :)

 

edit: Huff, nå driver du å forsøker å lure igjen med løse tall og prosenter om grensesnitt tatt ut av løse luften.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Den har sikkert morra di under skallet, veit ikke helt hvem som har skylapper her jeg...

Nekter å godta at SE har blitt temmelig kjedelig med åra.

Kommer SE med noe annet en Symbian og WM og ikke er det ubrukelige grensesnittet som de har på de vanlige tlf så skal jeg ta de imot med åpne armer.

 

Tja, noe sier meg at du ikke kommer til å åpne armene dine uansett hva SE kommer med. Og skal man ramse opp kjedelige telefoner, ja da tror jeg faktisk Nokia leder med ganske god margin. Men i motsetning til visse andre, skjønner jeg at Nokia ikke bare kan ha toppmodeller, men også må tilby telefoner i det lavere pris-segmentet. Akkurat slik SE gjør. Og angående håpløse os, så tror jeg SE har det desidert mest brukervennlige, og ikke minst lekreste Os, blant de lukkede alternativene, som faktisk appellerer til 80% av kjøperne. Nå har de i tillegg den mest avanserte telefonen på markedet, og de satser også til neste år, så når nokia endelig hoster opp n97, ja da tror jeg SE drar opp neste skritt i avanserte mobiltelefoner. ;)

 

Liker SE veldig godt jeg(eller likte) til de blei for like, og for kjedelige, har ikke forandret seg stort siden T610, og ikke menyene siden T68.. Nokia, syntes jeg, har laget tøffere tlf og penere grensesnitt, selv om de begynner å herme etter seg selv nå. Derfor har jeg hverken eller av telefonene.

Hvis SE kommer med Linux som geirandreo sier her, og den ikke ser ut som en tlf fra 2002 så kaster jeg meg over den. Med mindre det er android på den da... DA holder jeg meg til WM...

Lenke til kommentar
Og det at nå Nokia lanserer en X1 klone, er spennende? Jaja, snakk om å ha skylapper på seg... Jeg kan jo røpe at SE's neste smarttelefon hverken vil ha Symbian eller Windows. Så får dere selv gjette hva den vil ha under skallet ;)

Hvem skal produsere den denne gangen?

 

HTC? BenQ? En annen asiatisk OEM-leverandør?

Eller skal virkelig SE gi oss en egenprodusert telefon med gode spesifikasjoner? I så fall er den vel forhåndsbestemt til å bli forsinket. :)

 

edit: Huff, nå driver du å forsøker å lure igjen med løse tall og prosenter om grensesnitt tatt ut av løse luften.

 

Tja, det blir vel som hos Nokia, der direktøren selv skrur sammen hver bidige telefon. Det forklarer jo kanskje den labre byggekvaliteten, da han sikkert blir temmelig lei etter et par 1000 eksemplarer?

 

Ryktene sier at det snakkes om Android ;)

Lenke til kommentar

 

Nå har de i tillegg den mest avanserte telefonen på markedet, og de satser også til neste år, så når nokia endelig hoster opp n97, ja da tror jeg SE drar opp neste skritt i avanserte mobiltelefoner. ;)

Xperia er ubrukerlig til å se på film på, bare så det er sagt. Pikslene sliter verre enn den første PSP'en med å skifte farge fort nok.

 

HTC har den mest avanserte telefonen på markedet, med Windows Mobile. Men så har SE vært frekke nok til å putte logoen sin på fremsiden. Og bare for at ikke alt for mange skal klage, så har SE laget et skall til WM menyene.

Tragikomisk.

Men telefonen er genial uansett :)

Lenke til kommentar
Nokia N97 er ikke en Xperia klone, vist den skal bli sett på som en klone så må det være i fra HTC TyTn II..

 

Det er mye snakk om android, men er det ikke bare ett brukervennelig OS som er like låst til dags dato som Iphone er låst til Applestore?

Jeg tviler på at akkurat det med at Google kan fjernslette programmer kommer til å ha noe å si. Apple nekter jo f.eks. Opera å slippe til på telefonene deres (stor tabbe). Google vil nok heller bruke det til å slette virus og lignende, tror nå jeg. Sånn sett ville jeg valgt Android. Pluss at Andriod ikke er hardware-låst, og foreløpig kommer med en telefon som har fullt QWERTY tastatur.

Lenke til kommentar
@ aanseth

for en gangs skyld går ikke krangelen ut på Iphone vs. Htc da:P

 

Nei, det er sant :)

 

 

 

Ja men det kan vi da ordne fort :) Men hvorfor nevnes iPhone og HTC som om de skulle være likeverdige produkter? Alle med litt gangsyn ser jo at HTC ikke bare er en klasse, men flere klasser over iPhone.

Lenke til kommentar
@ aanseth

for en gangs skyld går ikke krangelen ut på Iphone vs. Htc da:P

 

Nei, det er sant :)

 

 

 

Ja men det kan vi da ordne fort :) Men hvorfor nevnes iPhone og HTC som om de skulle være likeverdige produkter? Alle med litt gangsyn ser jo at HTC ikke bare er en klasse, men flere klasser over iPhone.

Jeg vet ikke om du mente det seriøst, men det bryr meg ikke.

Jeg mener at det på en måte er sant, siden HTC telefoner kjører Windows Mobile. Det er med andre ord ikke fullt så mange fjortiser på designtelefon jakt uten kriterier for kvalitet ute og ser etter HTC :p

Iphone er på en annen side mye mer egnet for speil enn telefon *heller bensin på bålet* :devil: Tastene er mer enn for små til at det er behagelig å skrive SMS på den. Og "oppgraderingen" 3G er en historie for seg selv.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...