Gå til innhold

Anmeldelse: Prince of Persia (X360/PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

får håpe det ikke blir like likt assassin's creed :cry:

ikke for det da assassin's creed var et bra spill i begynnelsen og er det fremdeles, men så aldri noe utfordring i det, å det ble mye av det samme. Men grafikk og hele storryen var jo helt genialt. men det holdt nokk ikke helt ut for meg:P

Lenke til kommentar

Så lenge Ubisoft klarer å beholde sjarmen til prinsen som gjorde at jeg runnet Prince of Persia: Sands of Time og Warrior Within flere ganger er jeg solgt. vel å merke at Two Thrones var en ganske dårlig avslutning på den ene historien deres.

:)

 

 

OT: er det bare jeg som synes at prinsen i dette spillet ligner på prinsen vi ser i den forrige trilogien?

Lenke til kommentar

Bra anmeldelse! Og som andre her sier så er jeg enig i at dette er det beste siden Sands of Time. Anbefaler det på det varmeste!

 

Et tips til de som ikke vet det; Under menyen står det press 'triangle' for "exclusive content". Registrerer du deg hos Ubisoft og logger deg på via den linken låser du opp Altair fra Assassin's Creed-kostyme! Testet det akkurat, pretty cool! :w00t:

Lenke til kommentar
Et tips til de som ikke vet det; Under menyen står det press 'triangle' for "exclusive content". Registrerer du deg hos Ubisoft og logger deg på via den linken låser du opp Altair fra Assassin's Creed-kostyme! Testet det akkurat, pretty cool! :w00t:

 

Både på XBL og PSN?

 

Ja. Det er samme prosedyre på begge konsollene.

Lenke til kommentar

For dere som har prøvd det; er prinsen og Elika animerte "tegnefigurer"? Jeg la merke til det i den lille demoen at det er ikke helt det samme som de tidligere PoP-spillene (Sands Of Time og oppover). De ser ut som pappfigurer limt inn i spillet, om noen skjønner tegninga.. :wee:

 

Ellers en flott anmeldelse, og jeg gleder meg til dette spillet kommer i hus:grin2:

 

Morten Porten: Jeg syns også han ligner litt. Jeg tipper lillebroren har satt ut på sitt eget store eventyr..

Lenke til kommentar

Jeg har ikke prøvd dette spillet enda, men gleder meg veldig...

 

The Sands of Time tror jeg jeg har rundet 5-6 ganger, og for hver gang, går det bare mer og mer opp for meg hvor bra spill det er!!

Atmosfæren, musikken, historien, det enkle men likevel geniale kampsystemet...Du blir bare sugd inn i spillet:!:

The Sands of Time var langt forut sin tid med grafikken, og det står enda som et spill med ok grafikk...

 

Warrior Within var bra men The two thrones er rett og slett et dårlig spill med tanke på når det kom ut...

Lenke til kommentar

Spilte det i 30 min. Da orka jeg rett og slett ikke mer. Historiefortellingen og voice actingen drepte hele lysten grafikken ga meg til å spille. Dialogene var simple og dratt rett ut av en "B sit-com". I de 30 minuttene jeg spilte fikk jeg heller ikke se noe blod. Greit nok at de satser på et yngre publikum, det er i et bredt publikumsspekter at pengene ligger, men det ble bare altfor håpløst for meg. Synd, for grafikken hadde et godt potensiale.

Digger cell-shading, for det er vel det denne typen grafikk heter?

Endret av Delroton
Lenke til kommentar
Spilte det i 30 min. Da orka jeg rett og slett ikke mer. Historiefortellingen og voice actingen drepte hele lysten grafikken ga meg til å spille. Dialogene var simple og dratt rett ut av en "B sit-com". I de 30 minuttene jeg spilte fikk jeg heller ikke se noe blod. Greit nok at de satser på et yngre publikum, det er i et bredt publikumsspekter at pengene ligger, men det ble bare altfor håpløst for meg. Synd, for grafikken hadde et godt potensiale.

Digger cell-shading, for det er vel det denne typen grafikk heter?

 

Historie greiene er grusomt ja. Spillet er også veldig ensformig. Man gjør det samme hele tiden.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...