Gå til innhold

Ditt Game-of-the-Year til PS3!


Stem på ditt Game-of-the-Year til PS3  

106 stemmer

  1. 1. .

    • Blacksite: Area 51
      0
    • Dead Space
      1
    • Fallout 3
      5
    • FIFA09
      1
    • GTA 4
      19
    • LittleBigPlanet
      29
    • Megaman 9
      2
    • Metal Gear Solid 4
      40
    • Prince of Persia
      1
    • Resistance 2
      2
    • Rock Band 2
      0
    • Saints Row 2
      2
    • Siren: Blood Curse
      1
    • Socom Confrontation
      1
    • Valkyria Chronicles
      1
    • Wipeout HD
      1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må vel nesten ha det sånn at man bare kan "stemme" på spill som kom ut i år, hvis ikke blir det jo masse "Jeg stemmer på spill xxx fordi jeg kjøpte det på Ebay i sommer, selv om det egentlig kom ut i 1996". Og det blir jo for dumt..

Steike, var Sony så rask med å få ut PS3? 1996 er ikke værst.

Lenke til kommentar

Ei avstemming vil nok vere lettare å holde styr på for trådstartar enn å telje alle innlegga. Men det er nok best å gi litt tid til nominasjon av ulike spel først. No skal ikkje eg blande meg inn i trådstartars gjennomføring av denne tråden, men om vedkommande ønskjer det er det bare å ta kontakt med ein moderator, og skrive ned ei liste over nominerte spel, så skal vi få ordna med ei avstemming. :)

 

For min del har eg ikkje spelt så mange av årets spel. Eg har brukt mest tid på spel frå 2007. Av dei spela eg har prøvd, står nok kampen mellom GTA4 og Fifa09.

 

Det er ikkje ofte eg står i gå på utgjevingsdagen for å skaffe meg eit spel, men for GTA4 skjedde dette (rett nok rimeleg på impuls). Personleg syns eg GTA-spela er best på PC, så eg var litt små-skeptisk til om eg kom til å like konsollutgåva så veldig godt. Sett bort frå enkelte irritasjonsmomenter, særleg knytt opp mot kontrollane, så vart ikkje dette noko problem. Historia og stemniga sto i fokus frå første augeblunk. Spelet er ikkje perfekt, men når eg først kjem i den rette stemnigna går timane skremmande fort. Utroleg at eg ikkje strauk på oppgåva som skulle inn i midten av mai.

 

Sjølv om dette er eit stort og omfattande spel, måtte eg ha enkelte pauser. Så for min del har eg spelt det i tre puljer, ei periode rett etter det kom ut, ei periode i sommar, og til slutt no i haust. Så sånn sett har spelet underhaldt meg rikeleg i rundt 6 mnd. Dette er nok eit av dei spela eg har brukt mest tid på på aldri så lenge.

 

Fifa09 er det ikkje så mykje å seie om. Dette er ein type spel som kan vare evig. Eg har storkost meg gjennom eit par sesongar til no. Det er veldig kjekt å sette seg ned å bare ta ein kamp når eg har litt tid til overs, eller eit par timar viss det skulle passe. Av praktiske grunnar blir det mest singelplayer for min del, men etter å spelt demoen mot broren min, ser eg ikkje bort frå at det blir ein omkamp eller 100 i jula.

 

Det blir litt feil å utpeike ein vinnar av desse to spela. Dei er så forskjellig, og gir begge mykje glede. Men viss eg må sette eit først, blir det nok GTA. Dette er eit djupare spel i form av historie og variasjon, og har nok gitt meg meir glede, og for så vidt sorg, i året som har gått enn det Fifa har gjort. Men begge er så absolutt gode spel.

Lenke til kommentar
PS3 GOTY 08: GTA IV. Ikke perfekt, men et helt fantastisk spill.

 

"Ikke perfekt"

Der har vi i allefall Understatement Of The Year 2008.

Jeg måtte fyre det opp nå i kveld for å se om det er like døvt som jeg husker at det var, og ja, jeg mistet interessen atter en gang etter noen få timer. Jeg har runna det, men det var ikke fordi jeg var interessert i å se hvordan historien slutta eller fordi det var gøy å spille. Jeg liker bare ikke å ha "unfinished business" i spillsamlinga mi.

Vice City og San Andreas kan jeg spille til tomlene blør, men GTAIV kan enkelt oppsummeres medzzzZZZZZzzzzzzz....

 

(Og, nei, dette er ikke trolling)

 

Da har jeg fått sagt mitt, selv om det ikke har noe med tråden å gjøre.

 

Jeg har allerede nominert Mega Man 9, men om jeg kan få lov å nominere ett spill til vil jeg gjerne si LittleBigPlanet.

Endret av GETINTHEVAN
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...