Gå til innhold

Team Fortress 2 - Snakketråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

herregud er det mulig.. idla i hele natt (22:00 - 09:00) og fikk 2 items. 2 heavy gloves. og de hadde jeg fra før. 

 

Faen altså... Var innom hjemme en liten tur nå og det viser seg det at map rotation er skrudd på :realmad: Må finne en måte å skru det av på...

 

hvorfor er det så mange som "strever" med egen server når det er så mange andre servers man kan joine? jeg fant 3 idle servers i går natt. 

Lenke til kommentar
herregud er det mulig.. idla i hele natt (22:00 - 09:00) og fikk 2 items. 2 heavy gloves. og de hadde jeg fra før. 

 

Faen altså... Var innom hjemme en liten tur nå og det viser seg det at map rotation er skrudd på :realmad: Må finne en måte å skru det av på...

 

hvorfor er det så mange som "strever" med egen server når det er så mange andre servers man kan joine? jeg fant 3 idle servers i går natt. 

Gief IP da. Er jo og kjekt med sin egen på sett og vis :innocent:

Lenke til kommentar

Da fant jeg endelig ut av det...

 

Steam, dvs IPer som TF2 bruker, var blitt lagt til som "farlige" av brannmur-maskinen min som bruker Clarkconnect. Sjekka opp mot steam.log, og over halvparten av IPene i loggen, var i lista til Clarkconnect. Ikke rart det stoppa opp med nedlastinger av TF2 osv. Men, altså bare TF2-ting ble stoppa. Jeg har spilt andre Steam-spill uten problemer. Så, jeg mistenker at TF2-delen av Steam har vært "masete", og dermed har blitt stengt av av CC-maskinen min.

 

Så nå skal jeg endelig spille TF2 etter oppdateringen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...