Gå til innhold

Trenger litt hjelp med valg av spill


Espen3

Anbefalte innlegg

Oki har tenkt å bestill en del spill fra www.play.com og bare ønsker å se på erfaringer fra folk her.

 

Noen spill jeg SKAL kjøpe: Bioshock, Star Wars: The Force Unleashed og Soul Calibur 4

Spill jeg mest sannsynlig skal kjøpe: Saints Row 2

Spill som det kanskje blir invistert i: Uncharted: Drake's Fortune, Motorstorm (1ern), Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2, Haze og Resistance: Fall of Man.

 

Det er vel i den siste kategorien jeg er usikker. Skal ha rundt 6-7 spill mest sannsynlig og de 4 er nok på lista, så d blir 2-3 av de siste spillene. Hvem er best/dårligst? Hvis det er andre spill fra www.play.com som er under 200kr grensa, så bare å komme med forslag.

 

På forhånd takk

Espen

Endret av Espen3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uncharted er must have spill til PS3, så den kan du bare ta med, med en eneste gang. Jeg skjønner ikke helt hvordan du vurderer Resistance FoM framfor Resistance 2? Er det fordi du vil ha med hele storyen? I så fall, hvorfor ikke kjøpe begge? R2 er mye bedre og spillet dreier seg mer om multiplayer enn single player så storyen er ikke så viktig å få med seg. Hvilke andre titler har du fra før? MGS4 og LittleBigPlanet er også must haves, og de spillene bør du kjøpe om du ikke har dem fra før. Sammen med Uncharted da. Warhawk er også noe som bør tenkes over.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Tingen er at jeg skal bare bestille spill som går under 200kr grensa, så dere trenger ikke si spill som er over den prisen på www.play.com. :p

 

Fra før har jeg: LBP, MGS4, NBA Street Homcourt og Fifa 09 (får også Mirror's Edge, Tomb Raider og GTA4 til jul).

 

Har også spilt demoene til Star Wars og Soul Calibur, og syntes de virket ganske bra. Soul Calibur er vel mer et spill å ha når jeg har venner på besøk.

 

Noen tips på hvilke av de spillene jeg burde holde meg borte fra?

(Btw Uncharted: Drake's Fortune er lagt til lista)

Endret av Espen3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...