Gå til innhold

Jenter - en mangelvare på forumet?

Filosof

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, det er trist å lese hva dere gutter egentlig tror om oss... :p

For min del kunne det godt vært flere jenter her inne =) det er alt for mange mannssjåvinister her inne, kunne trengt et par mer jenter til å jekke dem ned litt :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil gjette at jentene utgjør kanskje 30-35% av forumet... kanskje noen som gidder å komme opp med litt statistikker?

Skrevet
Tror nok ikke det er noen skikkelige statistikker på akkurat det.

Nei, jeg mener, kanskje noen med mye tid kunne lage en statistikk eller noe... da kreves det en del research

Skrevet
Jeg veit ikke om jeg er så keen på flere jenter, faktisk. Jo flere jenter som kommer, jo større sjanse for drama.

Amen.

Om forumet hadde blitt overfylt med dumme "deiligst.no" jenter, hadde jeg funnet andre tidsfordriv.

Skrevet

tror egentlig hele grunnen er at det er så mange usaklige innlegg og evner som ikke interesserer jentene så særlig.

det finnes så mange skytsgravediskusjoner som deriblant jeg har laget som ikke er så relativt interessant får det motsatte kjønn, hadde vi hatt flere poster med...? kanskje hester? ville jeg ha veddet på at flere jenter ville ha diskutert dette evnet enn html programmering og skytespill.

Skrevet

Jeg syntes det er greit med jenter. Mangfold er kjekt, men alikvel så byr det på mer problemer.

Hylo trekker seg heller tilbake og hører på Pondus-rocken sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...