Gå til innhold

Hva er det lengste du noensinne har gått i et strekk


abbyjr

Anbefalte innlegg

I gårkveld så hadde jeg en veldig uheldig oplevelse med at jeg sovna på bussen på vei hjem å havna laaaaaaaaaaaaaaangt unna der jeg skulle gå av etter å ha gått et par kilometer så jeg et skilt OSLO 33 Kilometer å etter å ha gått 6-7 timer kom jeg omsider hjem så jeg vil tippe at hele turen der var på omlag 4 mil, aldri før har jeg vært så glad for å komme hjem å bena mine er super støle med tanken på at jeg holdt bra tempo hele veien å den opplevelsen fikk meg til å lure på om d var noen andre som har hatt noen tøffe gå turer.

 

Grunnen til at jeg ikke tok bussen tilbake var fordi det ikke gikk noe buss på den tiden :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, må vel være en av dagene da vi hadde vinterøvelsen våres, våres lag skulle gå en omvei for å sjekke etter "FI" før kompaniet kunne fortsette. Gikk vel 15-16km med ski og sekk, det var ikke tungt å gå, det som var ille var sekken som sleit på nakken, men heller vondt i nakken enn å legge mer press på lårene.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Var vel på Fagerhøi Leirskole. Begynte å gå kl. 11.00, og var tilbake 17.00. Tror vi hadde en pause på tjue minutter... Vet ikke hvor mye vi gikk, men de fleste av oss greide ikke å røre et eneste bein den samme kvelden. Hadde tenkt å ha det moro, men måtte i stedet ligge å slappe av. :p

Vi var på drøye 1200 meter over havet, så vi fikk drikke vann fra bekker. Men det var ganske slitsomt. Og det var tåke som faen. Greide jo ikke se fem meter foran oss en gang! :ohmy:

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Var vel på Fagerhøi Leirskole. Begynte å gå kl. 11.00, og var tilbake 17.00. Tror vi hadde en pause på tjue minutter... Vet ikke hvor mye vi gikk, men de fleste av oss greide ikke å røre et eneste bein den samme kvelden. Hadde tenkt å ha det moro, men måtte i stedet ligge å slappe av. :p

Vi var på drøye 1200 meter over havet, så vi fikk drikke vann fra bekker. Men det var ganske slitsomt. Og det var tåke som faen. Greide jo ikke se fem meter foran oss en gang! :ohmy:

Var der jeg og.

 

QFT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...