Gå til innhold

Mystisk Metal Gear-annonse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
Første gameplayvideo har blitt sluppet! :fun:

 

2ir6bh1.gif

 

Det hakker og ser ikke spesielt bra ut, så jeg regner med at det kommer ut til både PS3 og Xbox360 og at videoen er fra PS3 versjonen :)

Lenke til kommentar
Du tar kjangser, Mala :D

 

Føler eg har vert så kritisk mot PS3 i det siste, så må jo bashe 360 litt også for å veie opp på fanboy vekta :)

 

Forøvrig høres ikkje det der så dumt ut Lasse_H, mye klokt og mye artig som blir sagt i kommentarene på N4G ihvertfall.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

hadde ikke hatt noe i mot at MGS kom på Xbox. jeg hadde 2 og 3 når jeg hadde ps 2, og det er en av de spill seriene jeg har savnet mest etter at jeg byttet. Desutten (sett at det kommer til både Ps og Xbox), fler plattformer, fler solgte spill, mer penger til å jobbe med neste? ja jeg vet det også er negative sider som kanskje dårligere grafikk og lignende da :(

 

Men om det er MGS til Xbox, er det jo ingen andre en konami som vet enda

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

Jeg vil også helst tro at det er snakk om at neste MGS har grønt lys. Dessuten, legg merke til URL'en, konami.jp/kojima_pro/mgst/?ref=kjp_jp

 

Vi snakker altså om et helt nytt MGS, altså MGST eller MGS:T. Hva den T'en står for, er vel åpent for diskusjon en laaang stund fremover...

 

PS: Har sjekka koden på siden, ignenting interessant der. Bortsett fra at en mengde søkemotorer er listet opp.

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

Virkelig bare en bruker som prøvde å spøke med en rød 360-logo. Forventet flere.

 

Blir interessant å se om det kommer til 360. Vil si det er stor sannsynlighet for det. Regner med at det blir en spinoff uten Snake i hovedrollen. Nå er jeg ikke mye kjent med serien riktignok, men burde være rom for slikt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Jeg vil også helst tro at det er snakk om at neste MGS har grønt lys. Dessuten, legg merke til URL'en, konami.jp/kojima_pro/mgst/?ref=kjp_jp

 

Vi snakker altså om et helt nytt MGS, altså MGST eller MGS:T. Hva den T'en står for, er vel åpent for diskusjon en laaang stund fremover...

 

PS: Har sjekka koden på siden, ignenting interessant der. Bortsett fra at en mengde søkemotorer er listet opp.

 

T trenger ikke å bety noe som helst, kan godt hende det bare står for teaser

Lenke til kommentar
The next hinter til et nytt spill, og ikonene hinter til xbox.

 

Ergo: MGS 5 eksklusivt for xbox

 

Høhø, ønskedrøm å se ansiktene til PS nerdsa da...

 

Tror nok det er en hexbox referanse vi ser der ja. Men ikke no MGS5.

Metal Gear serien har lang tradisjon med 'utvidelser' som har kommet på flere konsoller. (Substance Subsistance)

 

Og for alle some tenker 'men de sa jo at MGS4 var eksklusivt for PS3'. Jupp men MES4Sub(par) er i og for seg et nytt spill.

 

Og meh bryr meg lite om hexboxs fanboysa frår MGS4. Har de ikke soilt de fregående spillene så kommer de til å QQ på forum over hvor dårlig spillet er :p

 

PS: Nytt AC!D spill er ikke en dum idé heller faktisk, står ikke 'next metal gear solid is...' ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...