Gå til innhold

Ny trailer til DØD SNØ ute!


CrowaX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har muligheten til å hente ut 2 billetter til visning i Trondheim i morra, men jeg drar ikke oppover før 7. desverre. Om det er mulig å få gitt bort billettene uten å hente de ut vet jeg ikke, men litt kjipt om de ikke skal bli brukt.

Her i Tromsø er det i hvert fall slik at man kan sette av billetter, men da må man komme en time før filmen å hente de ellers selges de bort.

Lenke til kommentar
Hvordan film skal dette vær egentlig? Komedie? Skrekk? Så ut som et sammensurium av tull og tøys spør du meg.

 

Det er jo en horror komedie. Selv så er jeg ingen fan av horror filmer ettersom jeg aldri klarer å ta det seriøst, så derfor passer mer horror-komedie typen for meg ihvertfall. Regissøren har jo selv karakterisert filmen som en i Evil Deads ånd, så om du har sett de filmene (jeg har ikke men kommer nok til å gjøre det snart) så gir det deg nok en god pekepinn på om du vil like denne også.

Jeg og resten av gjengen jeg var med lo ihvertfall mange ganger og vi var alle enige i at det var en veldig god norsk film :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...