Gå til innhold

Ny trailer til DØD SNØ ute!


CrowaX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har enda ikke sett Kill Buljo, noe som kanskje kan være en fordel?

Har forøvrig vært horror/zombie/etc filmfan i 25 år, så ett norskt forsøk som ser ut til å bli bra ser jeg frem til. Dårlig skuespill hører veldig ofte med til genren ;)

 

Kan aldri huske at jeg har sett frem til å se 2 norske filmer på kino... først Max Manus og så Død Snø noen uker etter... :p

Lenke til kommentar
Mye som ikke trengs. Man trenger ikke se The Fellowship of the Ring før The Two Towers, men det kan være greit. Ja, det var et ganske dårlig eksempel.

 

Utfattelig dårlig eksempel, man må jo nesten se den første filmen i den serien her før man ser de andre for å få en full forståelse av de andre filmene, og for å komme seg inn i storyen. Man trenger ikke se Kill Bill før Kill bluljo verken for å få større forståelse av filmen eller for å skjønne ''humoren''.

Lenke til kommentar

En parodi er jo ikke morsom hvis man ikke har kjennskap til hva som blir parodiert da.

Men vi skal ikke snakke om Kill Buljo her.

Død snø ser...tidvis litt tøff ut, men også i flere scener vi så i denne trailern veldig amatørmessig både på skuespillersiden og det tekniske. Men vi får se, blir vel til at jeg ser den etterhvert, men kommer vel neppe til å legge meg i kø utenfor kinoen.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte det samme nå som det jeg gjorde når jeg såg traileren til filmen "Black Sheep"...

 

 

Jeg trodde at Black Sheep var bare en trailer laget på tull av en amatør gjeng...

 

 

 

Denne filmen får sikkert alt mellom terningkast 1 til 5, fordi filmen sikkert er dårlig(tror jeg), og gode terningkast bare fordi filmen er norsk.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...