Gå til innhold

Ny trailer til DØD SNØ ute!


CrowaX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nazi-zombiene så overraskende bra ut, jeg håper bare at filmen inneholder mer enn 5-6 stykker av dem på en gang og at det brukes mere skytevåpen enn den ene mitraljøsen. Jeg tror dette kan bli riktig så bra, til tross for de lave produksjonskostnadene og det elendige skuespillet. Synd det ikke finnes noen litt mer påkostede filmer om nazisombier i norsk villmark, for det er jo et fantastisk bra tema!

Lenke til kommentar

Ser jo ut som en parodi? Eller er det det? Zombiene var uansett greit laga, men skuespillet er joo helt på trynet, han ene fyren der er med på ICA-reklamer om jeg ikke tar feil, dessuten synes jeg at jeg så et glimt av ho dama i Fritt Vilt.. Orker ikke ho mer. + at Bjørn Sundquist er med da. Savner Floberg ^^ Enig med Nistelrooy at traileren spoiler litt.

Lenke til kommentar

Jebus. Alle som har lest 1 setning om filmen vet da hva som kommer til å skje. Unge mennesker + isolert hytte + zombier betyr stort sett bare én ting.

 

Parodi vil jeg ikke kalle det. Slike filmer bruker ikke å ta seg selv så veldig seriøst. Litt dårlig skuespill her og der er da litt av sjarmen. Dette er ikke ment å være den nye Gudfaren.

 

Er vel heller ingen fra Fritt Vilt så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Jebus. Alle som har lest 1 setning om filmen vet da hva som kommer til å skje. Unge mennesker + isolert hytte + zombier betyr stort sett bare én ting.

 

Parodi vil jeg ikke kalle det. Slike filmer bruker ikke å ta seg selv så veldig seriøst. Litt dårlig skuespill her og der er da litt av sjarmen. Dette er ikke ment å være den nye Gudfaren.

 

Mener det samme, er knall med en tullete film i ny og ned, men er alikevel redd for at det skal komme noe seriøst vas mot slutten.

Lenke til kommentar
Noen flere som tenkte Shaun of the Dead?

 

Vel, de folka er jo ikke akkurat kjent for å være originale, så det forundrer meg ikke om de har hentet både inspirasjon og annet derfra. Det var ikke budsjettet som gjorde Kill Buljo dårlig, og jeg har ikke noen tro på at dette blir noe severdig heller. Det måtte da vært pga Sundquist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...