Gå til innhold

Ny trailer til DØD SNØ ute!


CrowaX

Anbefalte innlegg

Etter å ha sett trailer og ein del klypp må eg seia at eg faktisk har litt forventingar til denne filmen. Eg orka ikkje sjå ferdig Kill Buljo, men denne verkar faktisk ganske morosam.

 

Den når nok ikkje opp til Evil Dead, Braindead eller Shaun of the Dead, men eg liker mykje betre slike "useriøse" filmar enn grøssarar som ikkje skremmer meg likevel.

Endret av magnusbe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter å ha sett trailer og ein del klypp må eg seia at eg faktisk har litt forventingar til denne filmen. Eg orka ikkje sjå ferdig Kill Buljo, men denne verkar faktisk ganske morosam.

 

Den når nok ikkje opp til Evil Dead, Braindead eller Shaun of the Dead, men eg liker mykje betre slike "useriøse" filmar enn grøssarar som ikkje skremmer meg likevel.

 

Enig, unntatt det om Kill Buljo. Jeg elsker den :)

 

Forøvrig så er jeg enig med VGs anmeldelse men vil heller gi den en 4'er. Hadde vært enda litt bedre med flere morsomme replikker etc slik som i kill buljo.

 

Men fortsatt en veldig bra norsk film som gir veldig god underholdning :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Fantastisk film!!

 

Haha som kinosalen lo gang etter gang. Virkelig opptur dette, med mange fornøyelige øyeblikk. Wirkola kan absolutt dette med humor.

 

Hadde på forhånd trodd det skulle bli noen få ganger jeg trakk litt på smilebåndet men her ble det faktisk latterkrampe flere ganger. Enkelte scener er virkelig hysteriske!

 

Dette er absolutt en film som anbefales for de som ikke er grå og kjedelige personer som tar alt så jævlig høytidelig.

 

Sterk 5 i terningkast.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...