Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

er det ikke team deathmatch i KZ2?

mener å huske det var det i betaen.

body count er vell deathmatch.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker spillet så langt :D Var faktisk skummelt første gang jeg møtte han store fyren som du skal skyte i hode på så tanken på ryggen hans :p God tv + god lyd + mørkt rom + killzone 2 = kan ikke bli bedre!;D

Skrevet

Prøvde å komme meg online, men fikk feilmelding at jeg ikke var koblet til nettet (noe som jeg var). Tror serverene kommer opp tidligst i morgen ;)

Skrevet (endret)

I morgen er dagen! :D

Snart vinterferie også! Og skal være på hytten i hele ferien! Noe som er så herlig siden eg har 100 ganger bedre tv på fjellet enn hjemme. Her skal det kjøres full HD :cool:

Edit: Kom på at eg bare har ice på fjellet. Så kommer ikke på nett med ps3'en!! NEEEEEEEEII!!! :wallbash:

Edit 2: går det an å spille med bots uten å være online? at man liksom spiller banene og det, bare med bots i stedet for folk og at man ikke er online?

Endret av Stian-xD
Skrevet
Liker spillet så langt :D Var faktisk skummelt første gang jeg møtte han store fyren som du skal skyte i hode på så tanken på ryggen hans :p God tv + god lyd + mørkt rom + killzone 2 = kan ikke bli bedre!;D

Tja... 110" lerret og projektor! DTS neo 7.1 og sub'er I beksvart rom!! Fy flate dette spiller er sjukt! Så steike intenst at eg blir heilt skjelven... :dribble:

Skrevet
I morgen er dagen! :D

Snart vinterferie også! Og skal være på hytten i hele ferien! Noe som er så herlig siden eg har 100 ganger bedre tv på fjellet enn hjemme. Her skal det kjøres full HD :cool:

Edit: Kom på at eg bare har ice på fjellet. Så kommer ikke på nett med ps3'en!! NEEEEEEEEII!!! :wallbash:

Edit 2: går det an å spille med bots uten å være online? at man liksom spiller banene og det, bare med bots i stedet for folk og at man ikke er online?

Ja, det kan du :)

Skrevet

Noen andre som ser dette på gamezone nettstedet?

Mistenkt angrepsnettsted!

Nettstedet på gamezone.no er rapportert som et angrepsnettsted er blokkert basert på sikkerhetsinnstillingene dine.

Skrevet

Å der spillte jeg igjennom singelplayer. Siste banen var intens!

For dere som ikke vet, så kan man registrere seg på killzone.com, så kan man se stats av singelplayer, og multiplayer osv osv.

God Natt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...