Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Din Metode På Og Komme I Senga.

Fotgrafen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Når ble det jentenes feil at dere er svake? :whistle:

Det er ikke min feil at uteliggere er svake, men jeg sparker dem ikke i trynet og stjeler heroinen deres likevel. :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvis du absolut må lure noen, så er det bare å si: "Sett deg her i senga mi du jenta mi, så skal du få se på frimerkesamlinga mi" Damer eeelsker sånt.

Da hadde jeg seriøst ledd av deg.

Skrevet

Hadde ledd godt jeg og:P

Hva med: Kom her baby, nå får vi snakke seriøst azza!

Kom og legg deg i senga vår så skal vi snake sp seriøst at det tyter ut!

Skrevet
Da hadde jeg seriøst ledd av deg.

Det sier du. Min erfaring er at det ikke finnes noe i hele verden som er bedre enn lame sjekklinjer. Hvis det sies litt spøkefullt, men ikke så spøkefullt at de ikke tror du mener det. Krizkriz har rett, jenter eeeelsker sånn.

"Så søt du er, har du spist sukker."

"Duu...?"

"Ja?"

"Hei."

"k9zfn9z... hei."

Skrevet
"Hey, har du alltid vært så søt eller har du øvd?"

Den var god du!

Lurer på hva madammen hadde sagt da....

Kanskje: Jeg har øvd. så tar hun fingeren nedi sukkeret og inn i munnen og sakte ut.

:cool:

Da hadde det seriøst vert noe på gang :new_woot:

Skrevet

litt rohypnol eller ghb så er saken klar. :p nei til det seriøse NAKED MAN. eller bare dra på byen ta den nest fineste jenta i venne gjengen, og du vil enten få deg noe av ho. siden det endelig er hennes tur, eller av den fineste. som syns du er en flott fyr som ikke bryr deg om utsende.

Skrevet
litt rohypnol eller ghb så er saken klar. :p nei til det seriøse NAKED MAN. eller bare dra på byen ta den nest fineste jenta i venne gjengen, og du vil enten få deg noe av ho. siden det endelig er hennes tur, eller av den fineste. som syns du er en flott fyr som ikke bryr deg om utsende.

Charlie Harper har en teori om at man alltid skal gå etter den peneste jenta, for hun er mest ensom, ettersom ingen tørs å gå etter henne. Min erfaring sier dog ikke dette. :p

• 4 uker senere...
Gjest Slettet+5132
Skrevet

No need for words... :p

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...