Gå til innhold

Salg hos play.com


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og jeg som trodde at de somlet med mine ordrer, Zeph! :wow:

 

heanwi: såvidt jeg forstår trekker de når de begynner processing. Det er hvertfal frem til da du kan avbestille uten ekstra kostnader. Merkelig at de ikkje settar ræven i gir og ansetter ekstrahjelper eller noe. En ting er jo hvor lang tid det tar å sende med posten, men det blir noe annet når de bruker mange dager på å poste en dvd.

 

lunnr: Jeg vil tro at dette er for å sjekke om det er dekning på kontoen, og at kontoen faktisk finst! :)

Endret av Arne
Lenke til kommentar

Ja, kanskje det, men det er vanskelig å si.

 

Når jeg bestilte for noen uker siden sendte de ikke pakken før to dager etter det stod packing. Mine ordre jeg bestilte i dag står det og packing på. Bare det at den nye packing-statusen har kommet nå må jo bety at de har ekstravakter inne, eller i alle fall arbeider litt for å få sendt ut spillene.

Lenke til kommentar

Jeg bestillte 2 album ifra play.com for litt over en måned siden. Jeg fikk den ene for ca. 2 uker siden, og den jeg fikk ble sendt en uke ETTER den andre, og den har enda ikke kommet. :ermm: Sendte mail til "The seller" og han sa jeg skulle vente til lørdag for å se om den da har kommet. Vil jeg få en ny tilsendt da tror dere, visst den ikke har kommet?

Lenke til kommentar

Jeg opplever også veldig lang leveringstid fra Play.com for tiden.

Venter fremdeles på flere varer sendt 2.-8.desember. Har mottatt 5-6 forsendelser, og et par av dem tok ikke lenger tid enn den sedvanlige uka. Håper det snart begynner å fylles opp i postkassa, er en del julegaver blant varene jeg venter på så...

 

Noen som har vært i kontakt med Play angående dette?

Lenke til kommentar
Jeg bestillte 2 album ifra play.com for litt over en måned siden. Jeg fikk den ene for ca. 2 uker siden, og den jeg fikk ble sendt en uke ETTER den andre, og den har enda ikke kommet. :ermm: Sendte mail til "The seller" og han sa jeg skulle vente til lørdag for å se om den da har kommet. Vil jeg få en ny tilsendt da tror dere, visst den ikke har kommet?

 

Dette står under delivery police: Please note that we will need to wait 21 Days from dispatch before we can investigate the non-arrival of an item.

 

Har den ikke kommet innen 21 dager, sender du en mail og de sender på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...