Gå til innhold

Salg hos play.com


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På registreringssiden står det at de støtter Visa Electron. Jeg har et ungdomskort fra DNB Nor som er Visa electron. På det står det ikke kortnummer uthevet på forsiden av kortet så jeg prøvde å skrive kontonummeret mit istedefor "Card number".

Da kom det opp "alert.gif Incorrect card number". Hvorfor det? Er det ikke mulig å bruke Visa elektron ungdomskort??

Endret av htaule
Lenke til kommentar
På registreringssiden står det at de støtter Visa Electron. Jeg har et ungdomskort fra DNB Nor som er Visa electron. På det står det ikke kortnummer uthevet på forsiden av kortet så jeg prøvde å skrive kontonummeret mit istedefor "Card number".

Da kom det opp "alert.gif Incorrect card number". Hvorfor det? Er det ikke mulig å bruke Visa elektron ungdomskort??

Joda, men du trenger et med kortnummer. Og det har ikke du. Så da er du stuck.

 

Gå til banken din og be om å få Visa classic som er et debit-kort.

 

Prøvde meg på dette jeg og. Spurte først om jeg kunne få et Visa-kort slik at jeg kunne betale på internett. Det kunne jeg visstnok ikke, da jeg måtte være 18. Så spurte jeg om hun kunne ta en telefon og få bekreftet det, og nei der ombestemte hun jaggu meg seg noen minutter senere. ;) Det er tydelig at det er svært dårlig kunnskap om slikt rundt om i bankene, siden jeg for noen måneder siden sendte mailer til alle de store bankene i nærheten, men fikk blankt nei av alle.

 

Men du må ha foreldres signatur. ;)

Lenke til kommentar
På registreringssiden står det at de støtter Visa Electron. Jeg har et ungdomskort fra DNB Nor som er Visa electron. På det står det ikke kortnummer uthevet på forsiden av kortet så jeg prøvde å skrive kontonummeret mit istedefor "Card number".

Da kom det opp "alert.gif Incorrect card number". Hvorfor det? Er det ikke mulig å bruke Visa elektron ungdomskort??

Joda, men du trenger et med kortnummer. Og det har ikke du. Så da er du stuck.

 

Gå til banken din og be om å få Visa classic som er et debit-kort.

 

Prøvde meg på dette jeg og. Spurte først om jeg kunne få et Visa-kort slik at jeg kunne betale på internett. Det kunne jeg visstnok ikke, da jeg måtte være 18. Så spurte jeg om hun kunne ta en telefon og få bekreftet det, og nei der ombestemte hun jaggu meg seg noen minutter senere. ;) Det er tydelig at det er svært dårlig kunnskap om slikt rundt om i bankene, siden jeg for noen måneder siden sendte mailer til alle de store bankene i nærheten, men fikk blankt nei av alle.

 

Men du må ha foreldres signatur. ;)

 

Hvilken bank har du da?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Bestilte Red Alert 3 derfra nå, men ser at jeg glemte å gjøre om prisene til Euro. Tror dere det vil ha noe å si?

 

 

Men vi befinner oss i et land som ikke er medlem i EU, og vi trenger ikke å betale i Euro på play.com.

Endret av 2die4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...