Gå til innhold

Er det nokre spennande prosessorar i vente i 2009?


vifteovn

Anbefalte innlegg

Eg sitte og vurdere på å kjøpa ny bærbar pc. Det er gått eit par år sidan sist eg kjøpte, då var det single core. Nå er det Core 2

+++.

 

Bør eg kikka etter bærbar nå, eller har det noko for seg å sitta litt på gjerdet og venta på om det kjem noko nytt og spanande i 2009?

Endret av The_Creator
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg sitte og vurdere på å kjøpa ny pc. Det er gått eit par år sidan sist eg kjøpte, då var det single core. Nå er det Core 2 og greier.

 

Men har det noko for seg å sitta litt på gjerdet og venta på om det kjem noko nytt og spanande i 2009?

 

Neste gang det kommer noe nytt, "Nehalem" trur jeg de blir kalt, har det allerede kommet informasjon om neste generasjons prosessorer. Skal du vente på det neste kan du vente i evigheter. Bruker du litt tid å google finner du nok ut når neste generasjons prosessorer kommer på markedet.

 

Hva skal du bruke PC`en til?

Lenke til kommentar
Har sett på eit par roadmaps, men såvitt eg skjønte av dei kan det verka som om Nehalem kjem til desktop først og at det vil ta litt før tid før den kjem til bærbar.

 

Det blir jo den einaste pcen eg har, så bilderedigering og speling for det meste.

 

Jeg er ikke noe ekspert, men det er somregel ikke vært å vente på noe nytt. Da er det bedre å å kjøpe en litt billigere nå, og oppgradere/kjøpe ny når det nye kommer.

 

En stasjonær gir mye mer valuta for pengene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...