Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du er flink å selge, kan du nok komme over10k

Fokuser på dette

- Firekjernersprosessor

- To skjermkort

- 1 terrabyte ram

- 1000W psu

- Utrolig bra kabinett

 

Personlig ville jeg aldri betalt over 7k for den.

 

Nettopp derfor. Hvorfor skulle noen andre gidde?

 

Manglende garanti senker jo prisen også.

 

Edit: Nå går det vel litt fort i svingene her ^_^

Endret av L4ss3
Lenke til kommentar

Nja, 8-9 kanskje.

 

Deler som harddisk, kabinett, trådløs adapter og psu går ikke så fort ned i pris. Skjermkortet har blitt mye billigere etter at GTX 280 og 4870x2 kom på markedet, CPU også kanskje. Hvis du selger til en med mye peiling på data så vil han/hun neppe betale noe særlig over 7k. Om du finner en som vet litt mindre, så kan du fort greie opp mot 10k.

Lenke til kommentar

Min endte opp på 16k link.

 

Det er medregnet Vista til 1500 og et alternativt RAM med tilnærmede specs.

 

Strømforsyningen og HK'et er fremtidsrettet, men vet ikke helt hvor mye de mer "erfarne" brukere vil satse på et 790i brikkesett og en PC til såpass høy pris når man har x58 som et alternativ.

 

EDIT: Der tok du ikke litt overkill på minnebrikkene med lenkene dine.

Endret av E.C.
Lenke til kommentar

For å gi en liten sammenlikning så betalte jeg ca 17000,- for splitter nytt X58 system. Kan nevne MSI Eclipse,i7 920,4870x2,6gb ddr 3 1600mhz, benq 24", raptor 150 gb, 500gb hd, lian li kab og 1000W mist psu.. Så hvis jeg skulle betalt 19000,- for oppsettet ditt nytt hadde jeg nok lagt meg selv inn på blakstad mentalsjukehus umiddelbart med garanti om å aldri få slippe ut igjen. tenker vi sier en ca. 7-8k som resten av gjengen her jeg, er jo ikke akkurat "dagens nyheter" dette her, selv om nettbutikkene ikke vil senke prisene i disse finanskrisedager

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...