Gå til innhold

Veldig kort poll om Piratkopiering til skoleoppgave =)


Piratkopiert?  

74 stemmer

  1. 1. Har du noen gang piratkopiert et PC-spill?

    • Ja
      67
    • Nei
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg stemmer for å få en poll :)

 

Og ja, jeg har piratkopiert spill. Men jeg får ikke samme følelse av å spille et spill som er piratkopiert som et spill jeg kjøper i butikk.

Blir som å cheate i spill, det er artig en liten stund også blir det kjedelig.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Ja, tidligere, men ikke nå lenger.

 

Og ja, jeg har piratkopiert spill. Men jeg får ikke samme følelse av å spille et spill som er piratkopiert som et spill jeg kjøper i butikk.

Blir som å cheate i spill, det er artig en liten stund også blir det kjedelig.

 

Sier meg enig i dette utspillet. Det blir noe annet når man har betalt for spillet og vil ha mest mulig ut av det som mulig, samt at det ofte er vanskelig å få en fullverdig om i det hele tatt en multiplayer-del av spillet når det piratkopieres. For min del ligger 90% av spillopplevelsen i multiplayerdelen, ihvertfall når det gjelder spill av nyere dato.

Endret av sfRoyal
Lenke til kommentar

nei, JEG har ikke piratkopiert noen spill. MEN jeg har fått noen spill som ikke er blitt kjøpt av kompiser ol, spill som feks: F.E.A.R men det var bare spillt en gang og slettet. Er strengt imot piratkopiering av spill pga: Spill industrien mister penger og lager derfor flere spill for å tjene inn. Dårligere spill ihvertfall. Jeg spiller også spillene mine såpass mye at de er verdt hver eneste krone i underholdning.

 

Musikk derimot :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...