Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

klarte å gjøre en kjip ting :(


Gjest Gjest ;)

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest ;)

Bakgrunn: Har vært i et forhold i 4-5 år og var singel i 1 år. Nå har jeg møtt en utrolig sjarmerende jente som har like følelser for meg.

Vi har "holdt på" i snart 4 mnd og har det utrolig moro og koselig sammen.

 

I går lå vi i senga og koste som vanlig og var intime.

Plutselig glipper navnet på min x ut når jeg skal snakke til henne :(

 

Uff, hun ville ikke snakke med meg mer den dagen osv...

Hun mumlet noe lignende "later du som jeg er din x osv"..

 

FØler meg litt hjelpeløs nå, da det ikke har skjedd før, og det skjedde på en måte i verst tenkelig situasjon.

 

Trenger seriøse tanker fra dere, har noen opplevd lignende?

 

Jeg har fortsatt kontakt med X'en, vi er gode venner men ikke noe mer. Og ingen av oss ønsker noe mer heller.

Hun har også møtt X'en noen ganger tidligere, da X'en er liksom med i "venne-gjengen" min.

 

Fikk en mld hvor hun lurte på om jeg ville komme bort en tur i kveld, og gruer meg skikkelig!

 

Føler liksom at det ikke hjelper å si at hun faktisk betyr mye for meg og at jeg har det fatastisk sammen med henne, føler det er litt vanskelig at hun tror meg.

 

Håper på noen kloke ord fra dere der ute.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis hun lager oppstyr over noe så patetisk som at man i vanvare har nevnt x'ens navn, da hadde jeg driti i hele opplegget. Det blir rett og slett for tåpelig oppførsel for min del ihvertfall.

Hva har hun tekt å gjøre den dagen det virkelig dukker opp et problem - skyte deg og grave deg ned i hagen?

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

Det at hun spurte om du kom på besøk betyr jo egentlig at hun har tilgitt deg. (Tror jeg, vet jo ikke hvordan hun er eller noe.)

Men dette funker faktisk: "Føler liksom at det ikke hjelper å si at hun faktisk betyr mye for meg og at jeg har det fatastisk sammen med henne, føler det er litt vanskelig at hun tror meg."

 

Har ikke noe å si hva du føler, men hva hun føler.

Lenke til kommentar

Min kjære storebror kaller moren til hans barn for eksen hans sitt navn en gang i blant. Ja, hun blir irritert, men samtidig så er det litt annerledes (litt spesiell sak). Jeg synes ærlig talt ikke at det er noe annerledes om kjæresten sier feil navn til deg, som på noen andre, og enda mindre viktig om det er eksen din sitt navn eller noen andre igjen. Jeg har opplevd å bli kalt eksen sitt navn, tanten sitt, kusinen sitt, bestevenninnen sitt, og LILLEBROREN sitt. Det er strengt tatt ikke noe å ta sånn på vei, bare forklar henne at det rett og slett var en slip of the tongue. Selvsagt skal man ta situasjonen med i betraktningen. Er en forskjell på å si feil navn i en samtale og å gjøre det mens man ligger og koser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Hvis hun lager oppstyr over noe så patetisk som at man i vanvare har nevnt x'ens navn, da hadde jeg driti i hele opplegget. Det blir rett og slett for tåpelig oppførsel for min del ihvertfall.

Hva har hun tekt å gjøre den dagen det virkelig dukker opp et problem - skyte deg og grave deg ned i hagen?

Utrolig bra sagt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...