Gå til innhold

ArmA II: Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det eneste jeg virkelig savnet i vanilla OA før vi i GOL begynte å bruke ACE igjen, var at det var nesten håpløst å bruke AT4 på lang avstand pga balistics ikke var korrekt,

ingen mulighet til å hvile våpen uten å legge seg ned(spesielt med den nye og mer utfordrende recoilen).

 

Men bortsett fra det, klarte vi oss tålelig bra. Men ACE gir fremdeles en betydelig oppgradering i de aller fleste aspekter som er verd nedlasting for coop bruk.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

Arma2 og Arma2 Operation Arrowhead er det mest aktive akkurat nå. Da det utgjør Arma2: Combined Operations

Mange bruker i tillegg DLC som heter Arma2: British Armed Forces (BAF)

 

TV2 og NoPryl er 2 aktive norske servere hvis det er aktuelt, ellers er det bare å se seg rundt.

Men om det er lett å finne slike servere du nevner, det veit ikke jeg.

 

Det siste spørsmålet ungår jeg å svare på, da jeg ikke er rette personen til å svare på det.

Lenke til kommentar

Jeg også, spille med lavkvalitets british forces er ille. Uansett, arma 2 er et jævlig bra spill, spiller også i en av de største, om ikke den største klanen til arma 2 og andre spill, egne servere også + at ved å bruke yomasync og en link får en alt av ace moddene også videre lett, uten noe komplisert installering. Dere burde bli med i den - > 7thcavalry.us

Lenke til kommentar

Heisann alle sammen, hopper inn her og avbryter diskusjonen litt, er en ivrig arma spiller og bruker hovedsaklig editoren, det er bare en ting jeg virkelig gjerne vil ha til og virke, det er virtual artillery, og hvordan jeg får det til å virke?

Utrolig kult det ville vært og lage et arty nedslag over en slagmark, har søkt rundt og til nå står jeg med null, noen som kunne tatt seg bryet med å forklare hvordan man gjør dette??

Hadde vært til stoooor hjelp!!

Lenke til kommentar

Kult å høre at du holder på med Editor, håper det kommer noen missions utav det også. Tror du vil finne ferdig lagde skripts på Armaholic, eller så kan du jo pakke ut et mission du liker og se hvordan det r gjort i akuratt det missionet :)

 

Spillte ett mission på Isla Duala som hadde arty nedslag og måte kjøre sikksakk gjennom for ikke å bli drept, vel.. man ble drept noen ganger alikevel... men smallt no helsikkes. Mission går ut på å redde en "high priority target" fra en by som blir bombet med arty...det kjipe er at alel må inn i en svær buss (som ikke er så lett å manøvrere) :( frakte han til flyplassen også gir han noen detaljer om en øy uten for fastlandet som trengs å ryddes. Må ta en helikopter tur ut og være taktisk for ikke å bli skutt ned.

Endret av Cri
Lenke til kommentar

BAF har noen gode singleplayer oppdrag, spesielt Merlin som er ett transporthelikopter oppdrag som er unikt hver gang du spiller. Kjempeflott om du vil finpusse flyskillsa med trange daler og mye anti-air.

 

Det er også ett oppdrag som ligner "steal the car" i OFP, bare 20x større, om natten og med en masse fiender som du må snike deg rundt mens du klatrer opp bygninger osv og kikker etter bilen.

 

Kampanjen har jeg ikke fått startet på ennå.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

Det "nye" mission fra pogoman var i alle fall noe man kan anbefale vidre. Insurgency(Zargabad), som egentlig er ett Project Reality mission, som også var laget for Arma1, er skikkelig kult og utfordrende om man liker lagspill og pvp. Dessuten veldig god måte å trene fremrykkning og klarering av områder/byggninger + å kunne jobbe som ett lag. Man kan spille både Amerikansk/Britisk og Insurgent. Oppdraget er enkelt, finne alle ammo dumpene til insurgents og ødelegge dem og man kan hele tiden spawne inn på lagleder - i kjent BF2 stil. Inteligence biten fikser du ved å arrestere motstandere og presse informasjon om lokalasjon på ammo dumps, blir ting for heftig så kan man få CAS i form av en A10, og det blir faktisk veldig krevende om man har disse AI'ene og i tilleg spillere som setter kjepper i hjula. Vet ikke helt hva pogoman har fora Ai'ene sine på i dette oppdraget, men for meg så virker det som de er ca 1000 ganger mer inteligente enn hva jeg har sett før.

:) Spill det på TV2 - 1 Player's Choice by #vote :)

Endret av Cri
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...