Gå til innhold

Mest banebrytende spill gjennom tidene???


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er kun en listing over PC spill....

 

Hva med de gamle Sierra klassikerne da? Gav meg mang en gledesstund de :)

 

KingsQuest 1 ->

Larry Laffer 1 ->

Space Quest 1 ->

Hero's Quest 1 ->

 

Civ kan man ikke komme utenom, ei heller Doom.

 

I tillegg hadde SSI en del morsomme rpgs, Curse of the Azure Bonds med flere. Og test drive spillene var så og si enerådende på bilspill fronten.

 

Origin hadde og flere gode, Ultima serien er og blir en klassiker, og den romserien sin (som jeg ikke husker navnet på i skrivende stund :oops: )

 

Men jeg skal ikke si hvem som var først ute med hva, til det er det gått for mange år til at jeg klarer å huske...

Lenke til kommentar

 

Men kom på at jeg glemte et spill... Max Paine!!! Ikke vet jeg hva som var så utrolig revolusjonerende. (Bortsett fra Bullet timen`n) Men det er ta meg f..n det eneste shoot`em up spillet jeg har gått igjennom 3 ganger.. FATASTISK bra!!!

 

faan a, når du først skal nevne et supert, revolusjonerende spill kan du ivhertfall skrive NAVNET til spillet riktig. MAX PAYN, dust, ikke max paine, det høres yo helt teit ut

Lenke til kommentar

 

Men kom på at jeg glemte et spill... Max Paine!!! Ikke vet jeg hva som var så utrolig revolusjonerende. (Bortsett fra Bullet timen`n) Men det er ta meg f..n det eneste shoot`em up spillet jeg har gått igjennom 3 ganger.. FATASTISK bra!!!

 

faan a, når du først skal nevne et supert, revolusjonerende spill kan du ivhertfall skrive NAVNET til spillet riktig. MAX PAYN, dust, ikke max paine, det høres yo helt teit ut

Jeg har sett deg slenge en god del dritt den siste tiden, og har også bemerket deg det i en privat melding etter diverse klager fra andre brukere. Du sa du ikke forstod kritikken. Hvis jeg ser en slik melding til fra deg, så er du på ban-listen tvert.

Lenke til kommentar

faan a, når du først skal nevne et supert, revolusjonerende spill kan du ivhertfall skrive NAVNET til spillet riktig. MAX PAYN, dust, ikke max paine, det  høres yo helt teit ut

 

Innlegg som er ufrivillig humoristiske er som oftest de morsomste :wink:

Enig i at man kan skrive navnet riktig. Bare litt ergelig at du ikke klarte å skrive det riktig du heller. Det skrives Max Payne. :lol::lol:

Lenke til kommentar
faan a, når du først skal nevne et supert, revolusjonerende spill kan du ivhertfall skrive NAVNET til spillet riktig. MAX PAYN, dust, ikke max paine, det  høres yo helt teit ut

 

Du er ganske smådum selv også. Det heter MAX PAYNE. Ikke PAYN. "Høres jo helt teit ut!".

 

What goes around, comes around.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...