Gå til innhold

skal kjøpe ny pc. vil ikke gå i samme feil som for 3 år siden


Anbefalte innlegg

jeg kjøper utelukket western digital disker. det samme gjelder for de fleste jeg kjenner. 150kr extra for en disk på 1TB er det verdt mener jeg.

 

sapphire skjermkort er et bra valg. har selv hatt et sapphire kort fra ati tidligere og var veldig fornøyd. kommer til å gå for det igjen dersom jeg velger et ati kort.

 

Sapphire 4870 og 4870x2 har store issues. Har det selv og en kollega har det... har ennå ikke fått det stabilt. Mange issues når en spiller. Spiller bare stopper eller maskinen kræsjer. Det er mye på 4870 kortene, men Sapphire er versting har jeg inntrykk av.

Søk litt på det. Det snakkes mye om problemene, men lite om løsninger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke for E8400 å komme 10% opp, til 3.3GHz, som E8600 ligger på. Det klarer du fint med stock-kjøler. Du når over 4GHz med en god kjøler! :)

Bare et tips. Selvfølgelig, om du har pengene, så kan du jo spare deg arbeidet, og å gå for en E8600++.

 

Eller kjøp E8600 og klokk den til 4.2GHz lett

Lenke til kommentar
Jeg hadde vista på min bærbare skole pc, å det forbanna sikkerhets systemet skulle alltid blokke spilla mine, å jeg måtte ta den omveien da jeg skulle instalere spill, å jeg rett og slett bare elsker xp. Men vis dere har erfaringer med vista på en bra pc, og har en del tips om småendringer som fjerner diverse irritasjonsmomenterm så gjerne del med meg, så kansje jeg vurderer vista.

 

Problemer med spill? Kjører vista 64bit her, aldri hatt et problem med noen spill... Enten er det bare å kjøre som administrator, eller Windows XP kompitabilitets modus.... Og nå har jo Sp1 kommet ut (For en stund siden), så ytelsen er ikke noe å si på (vs XP)

Lenke til kommentar
Samsung disken er bedre.

hvorfor er den det?

 

jeg anbefaler western digital fordi jeg og vennene mine har alle best erfaring med det merket. totalt mellom oss (3 personer) så har vi kjøpt ca 35 wd disker. 4 eller 5 har tatt kvelden (alle var flere år gamle), 1 av de var min egen feil.

 

jeg baserer mine anbefalinger på erfaringer, så da forventer jeg det samme fra andre. så om du mener noe annet så kom med en begrunnelse eller vær stille ;).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...