Gå til innhold

Erfaringer med innbytteavtale PS2 til Xbox360


lenny25

Anbefalte innlegg

Så faktisk et innslag på TV2 hjelper deg om test av ulike HDMI-kabler. Der var det en såkalt ekspert som påsto at han kunne se forskjell på dyre og billige HDMI-kabler. TV2 hjelper deg testet dette, om han faktisk kunne se forskjell. Det endte opp med at han måtte bite det i seg, han klarte ikke skille bildekvaliteten på kabelen han prøvde å selge for 500 spenn eller noe, og en billig Clas-ohlson kabel. En liten digresjon, men artig innslag var det :D

Endret av lenny25
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den er god Mala, da blir det ihvertfall ikke noe original Xbox-kabel på meg. Kan tenke meg de koster flesk :ermm:

 

edit: Litt teit egentlig at de fortsetter å legge ved komponent-kabelen. Enten burde de kuttet denne ut og senket prisen noe, eller så kunne prisen vært bitte litt høyere og lagt ved en HDMI-kabel mener jeg. Problemet hadde vel vært at de hadde tatt seg altfor godt betalt for en original HDMI-kabel.....

Endret av lenny25
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det er mulig de har en deal med Sony eller noe. Selv om det høres rart ut at Sony vil tømme markedet for sine produkter til fordel for konkurrenten sine. Nei, det kan ikke stemme.

 

Jeg visste ikke at de tok inn defekte konsoller.

Lenke til kommentar

Prøv "subsidier fra Microsoft", så blir det mindre mystisk.

 

Hadde et annet like mystisk eksempel med en support- avtale - "hvordan kan firmaet ha råd til å gi gratis støtte i et år når konkurrentene vil ha betalt!? Har de blitt fullstendig gale?".

 

Og så, gjennom det vidunderlige frie marked, blir det beste produktet igjen. Mens kundene sitter igjen med de mest gjennomførte og beste produktet - og ny teknologi og progresjon i programmeringsteknikker belønnes. :roll:

Lenke til kommentar
Prøv "subsidier fra Microsoft", så blir det mindre mystisk.

 

Hadde et annet like mystisk eksempel med en support- avtale - "hvordan kan firmaet ha råd til å gi gratis støtte i et år når konkurrentene vil ha betalt!? Har de blitt fullstendig gale?".

 

Og så, gjennom det vidunderlige frie marked, blir det beste produktet igjen. Mens kundene sitter igjen med de mest gjennomførte og beste produktet - og ny teknologi og progresjon i programmeringsteknikker belønnes. :roll:

 

Takk for svaret :p nå ble det ganske mye klarere.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...