Gå til innhold

Erfaringer med innbytteavtale PS2 til Xbox360


lenny25

Anbefalte innlegg

Ser at Gamestop har en innbytteavtale der man leverer inn en PS2 med 5 spill og får en Xbox 360 Arcade for 399 kr. Noen som har benyttet seg av dette? Hva må leveres med PS2en? Har ikke esken og manualer, men kablene har jeg jo. Tar de imot gamle PS2-spill også, f.eks Platinum-spill?

 

Håper noen har peiling på dette. Finner jo ikke noe telefonnummer å ringe på websidene deres.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg benyttet meg av dette! Funket fett!

Kom med PS2'en i en remapose med en håndkontroll som skranglet. Den medfølgende strømkabelen var ikke original! Det eneste dama i disken gjorde var å koble til PS2en og sjekka at den slo seg på:)

 

Jeg fortalte dem på forhånd at det syntes godt at PS2en var brukt og at det var en del riper i den, men det gjorde vist ingen ting..

 

Hva gjør de med PS2ene? selger dem videre? Kan umulig lønne seg eller hva?

Endret av theda9el2k
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg gjorde dette i går. Var muligens ikke en veldig god deal for min del ettersom jeg leverte en nesten ubrukt PS2 (har hatt den en del år, though) og et par av spillene var nye (som FIFA 09). Det rare var at maskinen ikke ble testet eller noe. Betalte 999,- for 360-en og det er egentlig altfor mye for en student som er PS-fanboy. Men jeg skal gi både Halo og Fable en sjanse til å overbevise meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
999,- ? Mener du ikke 399,- ?

 

399,- er for Arcade. Selv om jeg er usikker på hvor mye jeg kommer til å bruke den, kan jeg ikke ha den mest ribba versjonen. Er man nerd så er man nerd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...