Gå til innhold

[X360] Left 4 Dead - Folk å spille med.

Qooi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flopp eller ikke, vennelista mi er full av folk som spiller det. Faktisk flere folk enn de som spiller World At War og Guitar Hero 4. Likte demoen, så kjøper det i dag.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spiller selv, så bare å adde meg:

Wangen360

Spiller kun på Expert though, for alt under blir for lett/kjedelig.

Hvor gammel er du? Ikke for å være frekk, men jeg trenger å tjene noen ahcievments på expert, men hadde vært greit å bli kjent med noen på min egen alder. Er selv 27.

Skrevet (endret)
Dette er dessverre en salgsflopp på 360 så det skal nok bli vanskelig å finne særlig mange å spille med.

Hmm, trur jaggu noen nettop tok kraftig feil? :!:

Tja, ikke når det gjelder Europa tror jeg. Det har ikke chartet i så mange land her. Det solgte ganske bra i amerika dog. Var vel over 400K der.

edit, eller kanskje du mente det at man ikke ville finne mange å spille med? Der tok jeg kanskje feil ja. :)

Godt er det, L4D er et veldig bra spill.

Endret av MagnarP
  • 2 uker senere...
Skrevet

Need peeps ass!

Nå er jeg luta lei av å spille med ti-åringer fra andre siden av atlantern som kjører "run for it" strategien og skriker og skråler i mic'en. Så trenger folk å spille med, bare legg meg til i vennelisten. Gamertag: nypis

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Starta spillet for første gang nå, er med på alt:) GT: Atsjonas

Skrevet (endret)

Spiller en del L4D, så jeg la til de fleste fra tråden.

Feral%20Infant.png

(Fikk forresten ikke din til å fungere, PixlFace. "The gamertag you entered does not exist on Xbox LIVE" :hmm:)

Endret av Totenkopf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...