Gå til innhold

Videodemonstrasjon av Delta 80mm vifte


sedsberg

Anbefalte innlegg

Hehe... Dette minner meg på at jeg har en stk. 260mm vifte på 115 watt liggende. :woot:  I tillegg har jeg fire 120mm papst. vifter på 19 watt. Lurer på om det er mulig å lage et kabinett laget utelukkende av vifter. Hadde vært kult... :roll:

ja det funker fett å lage et kabinett som består av vifter, faktisk så så e et hær på harware men husker ikke hvor :(:no:

http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=357676&hl=

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Dette er en historie om da jeg på et lan klagde på at grafikk-kortet mitt var 50 grader.

En kamerat kom bort til meg med fire 12`` vifter som var montert oppå hverandre.

Disse var koblet rett i 230 V'en.

Jeg åpnet fronten av kabinettet og satte disse på gulvet foran maskinen.

Da jeg andre dagen grep etter restartknappen skedde det som ikke skulle skje.

Det sprutet blod, og tommelneglen ble truffet. Grunnet rask reaksjon gikk det hele forholdsvis bra. Jeg vet ikke hvilke vifter det var, men jeg kan si så mye som at buksen min blafret når jeg kom litt nært, ca. 50 cm.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Er det altså umulig å regulere deltaen trinnvis? I såfall ryker planen min om å bruke den til cpu kjøleren min.. :| Hvis det er mulig da, hva ligger støynivået på "tomgang"?

Det skal nok gå fint. Tenkte litt feil, er 120mm-vifta som trekker så mye. 80mm'en trekker 0,9A, det skal ikke være noe problem :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Så det vil funke med for ekspempel en fan mate 2?

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303855&cks=SER

 

PS! Han Haralden som har lagt inn terningskast 1 har ikke peiling :) Fan mate er billig og bra =)

Denne kan fint brukes sammen med delta. :)

Den er maks 20 watt.... sto tidliger i tråden at 120mm trakk 24 watt ;)

Er det ikke 24w på max effekt da? Så når man da når max ulyd for øret, så er man vel ennå langt unna 20w vil jeg tro... ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...