Gå til innhold

Stillbilde-tråden, post stillbilder fra film!


Speik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eternal Sunshine og Juno er jeg med på, Fountain ser jeg trolig aldri igjen. Garden State er en herlig film, kanskje eneste romantiske filmen jeg har sett opptil flere ganger(med unntak av Notting Hill). Derfor var forventningene store til The Last Kiss, som jeg føler at mangler litt av magien fra Garden State. Og ikke minst, den mangler Natalie Portman, som er ekstremt vakker og farlig sjarmerende.

Lenke til kommentar

Rachel Bilson stiller faen meg sterkt hun også. Nydelig, nydelig jente med sjarm på nivå med Marilyn Monroe (kontroversiell påstand, bitches). Casey Affleck er også med, så det er mye å hente i den filmen. Men mest av alt er det noe med å vise utroskap som noe som faktisk kan skje ufrivillig og uventet, og hvordan den siden av saken håndterer det.

Lenke til kommentar
Noen bilder fra Wonderfull days, Koriansk.

 

Wonderful Days var god, men jeg syntes den bet over altfor mye i forhold til spilletid. Man skjønte jo ingenting av hva som foregikk, jeg måtte tenke for mye. Slik liker jeg ikke.

 

Samme problemet hadde jeg. men etter 3 gang falt alle brikker på plass.

 

Må vel ta en gjensyn. Avataren din er fra Mononoke?

 

Og når det gjelder Natalie Portman er hun helt fantastisk. Vil nok være på en topliste over kvinnelige skuespillere, kun slått av Kate Winslet og Scarlett Johansson for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...