Gå til innhold

Stillbilde-tråden, post stillbilder fra film!


Speik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den filmen så fantastisk pen ut! Hvilken versjon skal jeg ha, Criterion eller MoC?

Ingen tvil - gå for MoC sin utgave. Byttet selv ut min Criterion med Eurekas utgave og har ikke angret ett sekund!

 

For utfyllende analyse av de 2 versjonene, se HER.

-----------------------------------------------

 

Forøvrig en uting å ikke poste navn på filmen man legger ut bilder fra her.

Endret av Montag
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
- en uting å ikke poste navn på filmen man legger ut bilder fra her.

Hehe, er det et utslag av "IKKE gjør som faren din sier her inne" ?

 

Hvordan var forresten Three Monkeys?

 

Den var veldig god, men jeg så den når jeg var litt trøtt. En veldig dum ting å gjøre. Skal ta ett gjennsyn med den når den kommer ut på Blu-Ray en eller annen gang i fremtiden.

 

Liker du Iklimler så liker du antageligvis Three Monkeys.

Lenke til kommentar
Vil du avsløre navnene på de to siste filmene du har postet fra, Julenissen? De så veldig pene ut.

Kan godt avsløre navnene, men det spørs om du vil høre det. :wee:

 

De første bildene er fra pinku violence-filmen Seijû gakuen. Jeg vet ikke hvor godt bereist du er i japansk exploitation, men pinku violence vanlige ingredienser er (svært) mye nakenhet, kvinnelige hovedroller, hevnhistorier og mye vold og tortur. Filmene er bruker også være ganske stilige, noe denne filmen er et godt eksempel på. I tillegg til de mange pene bildene, er det også en del snedig symbolikk. Ikke noen vanlig exploitation-film med andre ord.

 

De andre bildene er fra mesterverket Red Sonja, som Arnold Schwarzenegger i følge imdb har utnevnt som en av sine dårligste filmer. Er nok mye sant der, for foruten en meningsløs historie er det lite positivt å si om skuespillerprestasjonene. Men på en annen side er det et par virkelige pene bilder, og ikke minst et flott soundtrack av mesteren Ennio Morricone.

 

Vil heller anbefale deg filmen Dellamorte Dellamore som jeg postet bilder av i Bildequiz-tråden (Hadde egentlig tenkt å poste de her).

 

 

Her er enda et mesterverk (Til glede for Montag kan jeg avsløre at filmen heter Krull):

0015wo1.png

0017ls0.png

0018ao1.png

0021wi4.png

0022ao5.png

0023al9.png

0024ok0.png

0025ox9.png

0027tj1.png

0028al0.png

0030vl6.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...