Gå til innhold

Anmeldelse: Left 4 Dead (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aboslutt ikke en 'standard' fps!

 

Heller ikke et fjortis-spill.. Fjortiser som løper avgårde rambo-style kommer ikke lenger en 50 meter før de blir tatt hånd om av sinte zombies.

 

Jeg synes spillet er genialt og har hatt flere unike spillopplevelser allerede. Er mektig imponert over ai directoren og hvor utmerket den fungerer.

 

Dette skal spilles hele helgen!

Lenke til kommentar
Så dette ble ikke et "survival" spill som jeg håpet på, bare enda en standard FPS fjortis spill?

 

Gud så skuffende. :nei:

 

Ay ay ay.. har du i det hele tatt spilt spillet? Dette er flere hundre mil unna et '' standar FPS spill '' i CS forstanden.

 

Edit:

 

Kjøpte forøvrig dette på Steam til 350 kroner. Direkte nedlasting FTW! :)

Endret av Romis
Lenke til kommentar
Så dette ble ikke et "survival" spill som jeg håpet på, bare enda en standard FPS fjortis spill?

 

Gud så skuffende. :nei:

 

Haha..

 

Dagens sitat.

 

 

Har ikkje fullført alt endå, men spelet så langt er over all forventning. Utruleg kjekt! Intensivt. Minner meg ofte om typiske zombiefilmar. Ser for meg at spelet vert endå artigare på LAN med 3 kompisar.

Endret av AshtraY
Lenke til kommentar
Dette spillet er kung!

 

 

Men jeg synes slutten på de forskjellige kapittlene er litt vel vanskelig på expert, for å ikke si umulig.

Spillte sammen med 3 venner i går, vi sammarbeidet bra og alt gikk fint helt til vi kom til "the last stand" på slutten av kapittelet (første kapittel, hvor man skal bli hentet av et helikopter). Virket som om det gikk fra expert til super duper impossible. Veldig bra Valve at dere vil lage slutten vanskelig, men det får da være grenser!

Første en haug med "Hords, hunter's, boomer & smokers" så en tank, så en ny haug med alle de førstnevnte også en ny tank! For ikke å nevne hvor mange ekstra infiserte det kommer mens Bommers kaster opp på deg!

 

 

Vi prøvde vel rundt 10 ganger før vi rett og slett ga opp :hrm:

 

Hørt om spoiler-tags?

Lenke til kommentar
Dette spillet er kung!

 

Men jeg synes slutten på de forskjellige kapittlene er litt vel vanskelig på expert, for å ikke si umulig.

Spillte sammen med 3 venner i går, vi sammarbeidet bra og alt gikk fint helt til vi kom til "the last stand" på slutten av kapittelet (første kapittel, hvor man skal bli hentet av et helikopter). Virket som om det gikk fra expert til super duper impossible. Veldig bra Valve at dere vil lage slutten vanskelig, men det får da være grenser!

Første en haug med "Hords, hunter's, boomer & smokers" så en tank, så en ny haug med alle de førstnevnte også en ny tank! For ikke å nevne hvor mange ekstra infiserte det kommer mens Bommers kaster opp på deg!

 

Vi prøvde vel rundt 10 ganger før vi rett og slett ga opp :hrm:

 

Ja vi brukte 4 timer her og da med nøye taktikk planlegging over VT. Så spillet er langvarig ! Jeg ticket inn over 8 timer INGAME TID bare på 1 første chapter. Det er sykt !

Lenke til kommentar
Har ikkje fullført alt endå, men spelet så langt er over all forventning. Utruleg kjekt! Intensivt. Minner meg ofte om typiske zombiefilmar. Ser for meg at spelet vert endå artigare på LAN med 3 kompisar.

Betyr det at du saalangt spiller lokalt med datastyrte kompiser? Er det OK? Er ikke noen LAN/internett spiller men om det er ok uten saa maa det skaffes...

Andre som har spilt i gjennom single player delen og kan si om det duger?

Takker

Lenke til kommentar
Har ikkje fullført alt endå, men spelet så langt er over all forventning. Utruleg kjekt! Intensivt. Minner meg ofte om typiske zombiefilmar. Ser for meg at spelet vert endå artigare på LAN med 3 kompisar.

Betyr det at du saalangt spiller lokalt med datastyrte kompiser? Er det OK? Er ikke noen LAN/internett spiller men om det er ok uten saa maa det skaffes...

Andre som har spilt i gjennom single player delen og kan si om det duger?

Takker

Singleplayer er det samme som multiplayer, bare med boter.

 

Jeg anbefaler å spille på internett når du har muligheten for det.

Lenke til kommentar
Fiender kan også være litt nølende, og bare stå der å måpe i flere sekunder selv om du står rett ved siden av. Denne lille glippen gjør det imidlertid enda deiligere å blåse hodet av slemmingene, så dere er tilgitt akkurat her Valve.

Dette mener jeg å tro er med vilje. Noen står å spyr, andre danser, mens noen er mer sinna og hissig.

 

På "butikk-siden" i Steam står det [Fire langstrakte "filmer"], men jeg har ikke sett annet enn introen og det gjenstår kun 1 kampanje...

Whear are theys!?

Filmene er kapittlene du spiller. Derav rulleteksten på slutten.

 

 

For min del er dette uten tvil årets spill. Aldri hatt det så moro med et spill før.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Så dette ble ikke et "survival" spill som jeg håpet på, bare enda en standard FPS fjortis spill?

 

Gud så skuffende. :nei:

 

kan du fortelle meg hva et spill må være for å ligge under kategorien FPS fjortis spill?

 

At spillet er høy tempo "gun-ho" rambo. Jeg håpet at dette skulle være et sikkelig skummel spill, nesten som Fallout 3 i en øde by og zombier som angreper.

 

Men ut fra andmeldelsen, og videoer jeg har sett reklamerer de som dette er et action pakket blodbad. Nei jeg har ikke spilt den.

 

Med andre ord, helt standard.

 

Greit nok om den har noe "kule" moduser online eller hva, uansett hvordan du vrir på det så er dette et vanlig FPS.

 

Men for all del, tar jeg feil hadde jeg vært glad.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Så dette ble ikke et "survival" spill som jeg håpet på, bare enda en standard FPS fjortis spill?

 

Gud så skuffende. :nei:

 

kan du fortelle meg hva et spill må være for å ligge under kategorien FPS fjortis spill?

 

At spillet er høy tempo "gun-ho" rambo. Jeg håpet at dette skulle være et sikkelig skummel spill, nesten som Fallout 3 i en øde by og zombier som angreper.

 

Men ut fra andmeldelsen, og videoer jeg har sett reklamerer de som dette er et action pakket blodbad. Nei jeg har ikke spilt den.

 

Med andre ord, helt standard.

 

Greit nok om den har noe "kule" moduser online eller hva, uansett hvordan du vrir på det så er dette et vanlig FPS.

 

Men for all del, tar jeg feil hadde jeg vært glad.

Du har ikke peiling på hva du snakker om.

 

"At spillet er høy tempo "gun-ho" rambo": Det er jo nettopp det det ikke er, men det kommer såklart litt an på hvem som spiller. EDIT: Altså, tempoet varierer men rambo-type spilling vil få deg drept.

 

Helt standard er det ikke i det hele tatt.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...