Gå til innhold

Ansiktsløftning for Xbox 360 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter oppdateringa kl 11 så fungerer ikke xvid filmene mine lenger...

WTF? Updaten skal ikke ha noe å si på divx/xvid playback (ifølge gizmodo).Kanskje playback updaten må lastes ned på nytt? Noen andre med dette problemet?

 

Ash

 

Problemet er der iallefall, og når jeg prøver å laste ned optional media update på nytt får jeg bare denne erroren: 8007000e.

 

Vet a fader hva det betyr jeg..

Deilig, det jeg brukte xboxen mest til fungerer ikke lenger..

Lenke til kommentar
Problemet er der iallefall, og når jeg prøver å laste ned optional media update på nytt får jeg bare denne erroren: 8007000e.

 

Vet a fader hva det betyr jeg..

Deilig, det jeg brukte xboxen mest til fungerer ikke lenger..

Memory error?

Forsåvidt det jeg bruker'n mest til også. Skeptisk. Sjekket du med fil som du vet funket på den gamle?. Venter med update hvis den messer med mediasupporten. :hmm:

Og der er grunnen til at jeg foretrekker DvD på boks :whistle:

Er det noe liknende "Easy Cheese"? ;)

 

Ash

Endret av Ashley_J_Williams
Lenke til kommentar
Problemet er der iallefall, og når jeg prøver å laste ned optional media update på nytt får jeg bare denne erroren: 8007000e.

 

Vet a fader hva det betyr jeg..

Deilig, det jeg brukte xboxen mest til fungerer ikke lenger..

Memory error?

Forsåvidt det jeg bruker'n mest til også. Skeptisk. Sjekket du med fil som du vet funket på den gamle?. Venter med update hvis den messer med mediasupporten. :hmm:

 

Ash

 

FUngerte på den gamle ja, alle filene mine gjorde det.

 

Fikk lastet ned (optional media) updaten på nytt nå og det fungerte. Da ble jeg lettet og mye mer positiv til oppdateringa :) var en ekstremt fin oppdatering utseendemessig iallefall.

Endret av kinag
Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller har de fjernet muligheten til å browse musikk mens jeg spiller?! Jeg gikk inn på Music Library mens jeg ventet på at Burnout skulle loade, og fikk beskjed om at jeg ville gå ut av "current session". Før kunne jeg jo bla gjennom musikk samtidig som jeg spillte. Gjør jeg noe feil, eller har de fjernet det? :hmm:

Må ha musikk mens jeg spiller Burnout (og andre spill som ikke krever at jeg hører på hva som skjer i spillet), og musikk-funkjsonen har jo vært veldig smart å ha. Blir en smule irritert hvis jeg må begynne å bruke iPod + høytalere... :(

Lenke til kommentar
Er det bare meg, eller har de fjernet muligheten til å browse musikk mens jeg spiller?! Jeg gikk inn på Music Library mens jeg ventet på at Burnout skulle loade, og fikk beskjed om at jeg ville gå ut av "current session". Før kunne jeg jo bla gjennom musikk samtidig som jeg spillte. Gjør jeg noe feil, eller har de fjernet det? :hmm:

Må ha musikk mens jeg spiller Burnout (og andre spill som ikke krever at jeg hører på hva som skjer i spillet), og musikk-funkjsonen har jo vært veldig smart å ha. Blir en smule irritert hvis jeg må begynne å bruke iPod + høytalere... :(

 

Er samme problem her, og du må ut til dashboard for å søke i bibloteket.

Du kan sette på en playlist før du starter spillet og veksle mellom sangene da, men du får ikke byttet album f.eks :(

Lenke til kommentar

La ikke merke til "Select Music" (under play, pause, stop osv.) før nå... :blush:

Det var jo den jeg har brukt tidligere.

 

Men en ting til; jeg prøvde å brenne Burnout Paradise til harddisken, men fikk feilmelding som sa at disken ikke kunne leses. Jeg fikk beskjed om å sjekke at platen ikke hadde riper, var skitten osv. Men plata er jo helt fin? Den har ikke så mye som et fingermerke...

Er det noe galt med funksjonen, eller er det fordi jeg ikke har nok plass på HDD'en?

Endret av wwwerner
Lenke til kommentar
Jeg prøvde å installere GTA 4, for å se om det ble noen forbedring. Lastetidene gikk merkbart ned (ikke mye), men problemet med at ting "popper opp" ble faktisk værre.

 

Er du sikker på at det ble mer "pop in" på GTA IV? Jeg merka ikke noe til det, men skal prøve å se etter fremover. Men merka at det loada noe raskere uansett

Lenke til kommentar
La ikke merke til "Select Music" (under play, pause, stop osv.) før nå... :blush:

Det var jo den jeg har brukt tidligere.

 

Men en ting til; jeg prøvde å brenne Burnout Paradise til harddisken, men fikk feilmelding som sa at disken ikke kunne leses. Jeg fikk beskjed om å sjekke at platen ikke hadde riper, var skitten osv. Men plata er jo helt fin? Den har ikke så mye som et fingermerke...

Er det noe galt med funksjonen, eller er det fordi jeg ikke har nok plass på HDD'en?

Det er ikke at det ikke er nok plass, for da står det det...

 

Men får du til å spille vanlig da?

Lenke til kommentar

Noen som får Market Place til å virke? Kommer errors hele tiden her..

 

Prøvde også å laste ned Photo Share, men jeg får det ikke til. Det kom mange errors, men jeg kom igjen om en gang, men da fikk jeg beskjed om at jeg måtte redigere profilen min eller noe...

 

Jeg har gull, brukte nettopp en 48-timers kode.

Lenke til kommentar
En annen nyhet er The Community Games Channel, noe som ser ut til å være en videreutvikling av XNA-systemet. Her får man muligheten til å laste ned flust av spill og demoer skapt av vanlige folk fra hele verden.

 

 

 

Ikke for Europa...........

 

 

Får prøvd iallfall trial spill når jeg logger inn på US konto

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...