Gå til innhold

PSN matcher Xbox Live (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så de tar måndtlig betalt? Hvor mye? For faen! Dette utroper et signal: MS er ikke interessert i at folk skal ha en solid konsoll, bare penger.

 

Sony har arbeidet i ÅR med PS3. De jobbet hard og grundig for å komme frem til det resultatet som var best for enhver! MS på den andre siden: Satte sammen noe billig og enkelt så fort de fikk nyss i planene om PS3. xbox er vel riktignok forsegjort, men ikke på samme måte som Sony. Ja, ps3en er dyr, men til gjengjeld får du en konsoll som holder i mange ÅR! xbox må du betale for om du skal kunne spille online (som fra jeg ser det er 50 % av gleden ved et spill). Derfor blir det galt at du skal betale for å spille online med de få (eller mange :p) spillene man har. UHØRT er det for faen! Håper MS går til helvette! Merker jeg ble sur av å skrive denne teksten.Både MS selv og OS'et Windows er noe dritt! Ble så inn i helvettes sur på maskien i dag da jeg fikk problemer med internett! Trygge maskiner som Mac og andre Apple produkter bør regjere. Denne ustabile MS dritten er faen ikke til å stole på.

Lenke til kommentar
Så de tar måndtlig betalt? Hvor mye? For faen! Dette utroper et signal: MS er ikke interessert i at folk skal ha en solid konsoll, bare penger.

 

Sony har arbeidet i ÅR med PS3. De jobbet hard og grundig for å komme frem til det resultatet som var best for enhver! MS på den andre siden: Satte sammen noe billig og enkelt så fort de fikk nyss i planene om PS3. xbox er vel riktignok forsegjort, men ikke på samme måte som Sony. Ja, ps3en er dyr, men til gjengjeld får du en konsoll som holder i mange ÅR! xbox må du betale for om du skal kunne spille online (som fra jeg ser det er 50 % av gleden ved et spill). Derfor blir det galt at du skal betale for å spille online med de få (eller mange :p) spillene man har. UHØRT er det for faen! Håper MS går til helvette! Merker jeg ble sur av å skrive denne teksten.Både MS selv og OS'et Windows er noe dritt! Ble så inn i helvettes sur på maskien i dag da jeg fikk problemer med internett! Trygge maskiner som Mac og andre Apple produkter bør regjere. Denne ustabile MS dritten er faen ikke til å stole på.

 

Her er det mye aggresjon ute å går ser jeg..

 

Det er MS privilegium å bestemme selv om de ønsker å ta betalt for en tjeneste, på samme måte som det er ditt å kunne la være å bruke denne tjenesten. Dette har vært kjent fra dag 1 og kundene vet hva de går til om de kjøper xbox 360 og ønsker å spille online. Enkelt og greit!

Lenke til kommentar
Trygge maskiner som Mac og andre Apple produkter bør regjere. Denne ustabile MS dritten er faen ikke til å stole på.

Mac er proprietært, dyrt og sært. Når eksisterte det noe som er i nærheten av "gratis" eller "åpen kildekode" fra Apple?

 

Dette er egentlig et paradoks, at Linux-alt-skal-være-gratis menigheten også synes Apple er så flott, når Apple er alt annet enn gratis, åpent og GNU. Blir like paradoksalt som at "palestinaskjerf-menigheten" ikke liker verken jøder eller nazister. :ermm:

 

Uansett, min X 360 ble moddet og har siden aldri vært koblet til nett (spiller kun en 3-4 spill på den), mens min PS3 alltid er tilkoblet og "ubesudlet".

Lenke til kommentar
Satte sammen noe billig og enkelt så fort de fikk nyss i planene om PS3. xbox er vel riktignok forsegjort, men ikke på samme måte som Sony. Ja, ps3en er dyr, men til gjengjeld får du en konsoll som holder i mange ÅR!

 

1: Merkelig nok klarte de å sette sammen en maskin som enda er konkurransedyktig med PS3'en, sier ikke det da mer om Sony enn om MS?

 

2: Og Xboxen har ikke holdt seg/vil holde seg i mange år?

Redegjør for påstanden er du snill.

 

 

Forøvrig er ikke dette "skjulte slemme utgifter", da MS helt fra starten av har vært klare og tydelige på hva man må gjøre for å få spille online, hvis kunder da "skriver under" avtalen med MS har de ingenting å klage på når det gjelder dette, da de burde være 110% klare over hva de går til.

 

Selv har jeg ingen problemer med å betale usle 500 kroner ÅRET på en så fin nett-tjeneste som Live, hvorvidt folk er uenige og nekter å betale for en tjeneste de kanskje ikke har prøvd engang får være opp til de.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...