Stianlol Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Hei, Når jeg spiller COD5 så fryser spillet etter at jeg har spillt i 10-20 min. Først henger spillet, og deretter blir alt svart, og jeg må somregel ta ctrl+alt+del, for å så avslutte spillet. I blant kan jeg fortsette å spille igjen etter å ha hatt svart skjerm i 1 min. Når jeg avslutter spillet, så får jeg en beskjed om at skjermkort driveren har sluttet i virke. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få slutt på dette? Jeg har nyeste skjerkortdriver(trur jeg:S), og skjermkortet er Nvidia GeForce 8600M GT(har bærbar pc. Takk på forhånd Mvh Stian
Elefantmesteren Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 kan ikke så veldig mye jeg, men hvis ingen andre hjelper deg å fikse det, og du har siste driverne for det kortet eller whatever, så kan du jo re-innstallere spillet og håpe du er heldig
Joney Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Ingen som har noen tips? Pussig, spillet mitt fryser også etter 20 min, men jeg må reboote, har 8600 jeg og..
S!m1 Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Har hatt samme tullet når jeg overklokket skjermkortet, men når jeg klokket det ned igjen var alt normalt
Joney Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Løste problemet mitt med å fjerne kabinettdøra og sette rette en bordvifte direkte inn i kabinettet
Complexity Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Er tydeligvis mye bugs ute å går i Cod5. Ser at det er mange på engelske forum som sliter med det samme som deg. Jeg har ett annet problem derimot. når jeg skal starte første bane, så låser menyen seg, og etter ca 1 minutt blir skjermen svart, og jeg må ctrl,alt,delete. har prøvd å oppdatere skjermkortdriveren, oppdatert spillet til version 1.1, og fikset på noe greier med lyden i Regedit. men ingenting hjalp. Multiplayer funker dog helt fint. Irriterende ja, men håper de kommer med flere patcher så fort som mulig
-maXter- Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Det høres ut som sjermkortet blir for varmt, spillet krever mye av pc'n og hvis du ikke har nok luft til pc'n så kan sjermkortet for bli varmt. Det du kan gjøre er entenn sette ned grafikken eller skaffe deg bedre kjølesystem. (har evga geforce 8800gt superclocked funker fett uten lagg:-))
Stianlol Skrevet 25. november 2008 Forfatter Skrevet 25. november 2008 Er ikke så lett å få så mye bedre kjølesystem til bærbar pc? Har en "plate" som jeg setter pcen på, og denne blåser ut kald luft, men det hjelper ikke det heller:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå