Klingon Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Noen andre som nylig er blitt banna fra XBL? Kontoen min røyk i helga, pytt pytt
aspic Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Altså, eg veit ikkje om eg har blitt banna med båe eg og ein kompis klarar ikkje å connecte til live. Eg har aldri cheata til meg achievments, modda eller gjort noko ulovleg på xboxen.
Mala Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Haha, sweepen til MS begynner å vise ringvirkninger altså
Klingon Skrevet 16. november 2008 Forfatter Skrevet 16. november 2008 Altså, eg veit ikkje om eg har blitt banna med båe eg og ein kompis klarar ikkje å connecte til live. Eg har aldri cheata til meg achievments, modda eller gjort noko ulovleg på xboxen. Du kan sjekke grunnen til at du ikke kommer inn på XBL ved å kjøre testen som blir foreslått når du ikke kommer inne. Min sier at jeg er bannet grunnet brud på TOS (terms of contract) på XBL tab'en
aspic Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Du kan sjekke grunnen til at du ikke kommer inn på XBL ved å kjøre testen som blir foreslått når du ikke kommer inne. Min sier at jeg er bannet grunnet brud på TOS (terms of contract) på XBL tab'en Åja, nei testen retunerer berre "failed" på Live. Men rart det skal vere så lenge nede. Er vel berre forbredelsar til updaten då.
The Walking Dead Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Noen andre som nylig er blitt banna fra XBL? Kontoen min røyk i helga, pytt pytt vel, konton din røyk neppe, men xboxen er vel ubrukelig på live.
Klingon Skrevet 17. november 2008 Forfatter Skrevet 17. november 2008 Noen andre som nylig er blitt banna fra XBL? Kontoen min røyk i helga, pytt pytt vel, konton din røyk neppe, men xboxen er vel ubrukelig på live. Ja du har rett i det, kan logge meg på xbox.com seff. Men er blokket fra å komme meg inn på XBL via selve xbox360 konsollen. Kan alltids kjøpe meg en ny en kun for online spilling.
marama Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 KRISE!!! kommer ikke inn på XBOX LIVE..alt er som det skal være på test xbox live connection. nat open, xbox live connected, resten er confirmed...når jeg skal prøve å logge inn kommer det. cant connect to xbox live. select test connection to troubleshoot or try recovering your profile.. NOEN SOM KAN HJELPE???
Snurreleif Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 1. Pust ut, og slapp av. 2. Vente til Live er oppe igjen.
marama Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Er live nede... puuuh, hehe... rart att jeg får connected på xbox live under testen da.. skremmer jo folk med cod wow + Geow2 så blir jeg litt stresset, men får håpe att det ikke er til meg det er noen feil.. takk takk
Snurreleif Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Vel jeg skal ikke gi deg håp da jeg ikke er 100% sikker på at det er tilfellet, men er flere som klager på at de ikke kommer inn på Live for øyeblikket.
cliffme Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Jeg har også blitt bannet. Var nettopp og kjøpte en ny xbox..... Og til dere som sliter: ja, det er problemer med live. Evnt kan dere lese om det på xbox-scene.
Mala Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Tjensten er vel nede i forbindelse med NXE som kommer på onsdag.
Imbakenneth Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Da vet jeg hva som kjedde da ble litt redd når jeg ikke kunne komme på live ( har akkurat kjøpt xboxen )
cliffme Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 NXE var lovende. Har testet det selv. Synes det var mye raskere enn dagens dashboard.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå